kverna Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Visste ikke hvor jeg skulle poste den men siden jeg ikke ser noen slanger går jeg utifra at det er luftkjøling! Så ganske nyskapende ut? eller er dette en gammel ide ? Info: Water Cooler AMD Heatpipe Key features AMD CPU cooler with liquid filled copper heatpipe Superb cooling capacity for high performance CPU's and overclocking purposes Ball bearing fan for long lasting performance, up to 30.000 hours Including thermal paste for optimized heat transport between CPU and heatsink Link Lenke til kommentar
klikko Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hva mener de med water cooled? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg ville ikke ha kjøpt den, se på produkt navnet på esken! Vi har andre ting som ser likens ut, men ingen av de er helt like såvidt jeg vet. Mist Frostbite på microplex, og noe som ligner på 3DFxCool. hva mener de med water cooled? Water Cooled? står ingen steder det, men de markedsfører det som Water Cooler. Poenget er vel at det er en flytende veske i midten av kobberet som distribuerer varmen mer effektift over hele kjøleren. men jeg tror ikke det er vann (vet aldri med Q-TEC da men....). Så det er et missvisende navn. Endret 6. juli 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Q-tec har lansert en del "Ripoff" produkter i det siste. bla en psu som skal kunne levere 650w med trippelfan *Støymonster* Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg ville ikke ha kjøpt den, se på produkt navnet på esken! Vi har andre ting som ser likens ut, men ingen av de er helt like såvidt jeg vet. Mist Frostbite på microplex, og noe som ligner på 3DFxCool. hva mener de med water cooled? Water Cooled? står ingen steder det, men de markedsfører det som Water Cooler. Poenget er vel at det er en flytende veske i midten av kobberet som distribuerer varmen mer effektift over hele kjøleren. men jeg tror ikke det er vann (vet aldri med Q-TEC da men....). Så det er et missvisende navn. det er jo påfyllings hull i toppen så det er jo det man selv heller på den vil jeg tro! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette er ikke noe nytt. Denne kjøleren bygger på heathpipe prinsippet som vill si at veske inni kjøleren blir varmet opp nerme kjernen for så å fordampe til toppen av kjøleren hvor det blir avkjølt. Les mer her Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 takk! der kom endelig svaret jeg lengtet etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå