Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skryt til Nextgentel

Anbefalte innlegg

Ser til stadighet det kommer så mye negativt om NGT i forumet her, så jeg kan herved slå på tromma med en gladmelding, ang service og rask saksbehandling.

Kom hjem fra ferie lørdag. ADSL linjen var nede. Hjeelp:) Joda. Tålmodig venting til mandag morgen og jeg fikk ringt NGT. 7 minutters venting på tlf før svar. Helt ok til å være klokken 8 om morgenen. Fikk snakke med <navn fjernet> som raskt konstaterte at linjen var "død" men likevel ville ha en rask feilsøk når jeg satt ved ruteren. Jeg godtok dette og ringte tilbake når jeg kom hjem fra jobb i 2 tiden. <annet navn fjernet> skjønte raskt at jeg hadde sjekket det som kunne sjekkes (hurra ble ikke behandlet som en idiot uten kunnskaper), og bestilte sjekk av sentral og linje hos Bravida og.. surprise. "Forventet løst iløpet av morgendagen" sier han. I dag tidlig halv 9 ringer det mens jeg er på vei til jobb, "Hei det er fra Bravida, nå har vi vært ute og sjekket sentralen og fant en feil, men får fortsatt ikke kontakt med modemet ditt. Dersom du er hjemme nå er jeg utenfor og kan stikke innom".

10 minutter etterpå var alt fikset og ADSL linjen min er nå operativ igjen.

Skryt til NGT og Bravida for god service på kort tid:)

Dermed ser det ut til at det blir et 4de år med NGT for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...