duzzy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei, Jeg har mistet CDen med driverene til EOS 300D, kan noen være så snill og legge ut disse på en FTP (evt. hvis de ligger ute en plass allerede, legge ut en link)? Jeg letet etter driverene på canon.com, men der fant jeg kun oppdateringer. På forhånd takk! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er ikke denne du ser etter: http://www.snapfiles.com/get/fecset.html ? Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bruker du W2k eller XP trenger du ingen eksterne drivere for å overføre bildene til pc'en. Kameraet dukker opp som ekstern disk. I XP skal en wizard starte automatisk når den finner en ny disk med bilder på. Det finnes en programvare som følger med for dette også, men den likte jeg ikke og har aldri blitt brukt. Det er kanskje den du etterlyser. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har du prøvd denne ? Canon EOS 300D Download Library Tror ikke det her er bare oppgraderinger. Klikk på "Click here to download file" under "Windows drivers" og du skal få tilgang på disse to: WIA Driver Ver.5.2.0 for Windows XP/Me TWAIN Driver 5.2.0 for Windows 98/2000 + en liste med programmer En av dem bør være den du er ute etter. Hvis det er noe annet du mangler så svar på forumet med hva du mangler så kan jeg se hva jeg kan ordne. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Trenger link til driveren til Canon EOS 350D. Noen som kunne gitt meg den? Har ikke cd'en skjønner du og fant nettop ut at man må ha den når man skal legge inn bilder. Jeg har sliti r** av meg for å få lagt inn bilder, men neida! :!: Trenger hjelp! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Merkelig at dere finner diskusjon.no. Det er mye vanskeligere å skrive enn Canon.no. http://software.canon-europe.com/Cameras/S...S_350D10192.asp Langt nede i listen. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Merkelig at dere finner diskusjon.no. Det er mye vanskeligere å skrive enn Canon.no.http://software.canon-europe.com/Cameras/S...S_350D10192.asp Langt nede i listen. 6446947[/snapback] Takk for frekkheten :!: Leita rundt på Canon.no, men kunne ikke finne den. Er ikke verdens beste på leting på nett! :!: Er det Canon camera WIA driveren? Jeg har XP. Jeg er ingen ekspert på programvare/drivere osv...derfor jeg spør Endret 6. juli 2006 av Kiter Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Vi gjør så godt vi kan for å hjelpe. Det var i alle fall et konkret spørsmål, som det var mulig å svare på. Takk for det, for det er mye bedre enn de daglige "hva er best av epler og bananer"-spørsmålene. Endret 6. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vi gjør så godt vi kan for å hjelpe. Det var i alle fall et konkret spørsmål, som det var mulig å svare på. Takk for det, for det er mye bedre enn de daglige "hva er best av epler og bananer"-spørsmålene. 6447023[/snapback] Hehe, takk for hjelpen ihvertfall Kunne du ha svart på det andre spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er wia-driveren som er til xp, ja. Jeg vil forøvrig anbefale å gå over til å bruke minnekortleser. Det er lettere og sikrere å overføre rawfiler med kortleser, og du trenger også kortleser hvis du skal oppgradere firmware. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det er wia-driveren som er til xp, ja. Jeg vil forøvrig anbefale å gå over til å bruke minnekortleser. Det er lettere og sikrere å overføre rawfiler med kortleser, og du trenger også kortleser hvis du skal oppgradere firmware. 6447082[/snapback] Tusen takk! Er klar over det, men det er kameraet til morfaren min(skal kjøpe selv snart) og det har vært endel problemer når man har tatt kortet ut av kameraet, det har vært på service noen ganger også... Var en garantifeil eller no' Men får ihvertfall ikke lov til å ta ut kortet :!: Ok, da hadde vi kommet såpass langt at vi har åpnet mappen med alle filene i, hvilken fil skal jeg velge? Er ikke god på dette :!: Endret 6. juli 2006 av Kiter Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kiter skriver på felixfabula sin bruker: Har fått lastet ned, og unzippet mappen til 350D, men jeg fått opp denne feilmeldingen når jeg tar på setup: Etter det kommer en rekke feilmeldinger, noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Trenger du virkelig WIA driveren? Trodde det bare var å sett kameraet i "PC connection"-modus og at XP da finner minnekortet i kameraet som en ekstern disk. Endring til "PC connection"-modus står beskrevet på side 120 i den engelske manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå