eroxz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har Telinor adsl 2048/256 Kb/s og e laster nesten alti 240\250 fra bitttorent. bruker et program som heter BitTorrent (SHAD0W's Experimental). det er de eneste programmet som funker bra men adsl. men e måtte gjøre noe med ruteren for at det skulle funke da. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har et Zyxel modem som fulgte med, (standard modem fra telenor kanskje?) Hvilken model har du da?? kan ikke bare hete Zyxel??!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bruk en klient hvor man ikke trenger å dele... Det gjør jeg, veldig kjekt, så slipper man problemet med at nedlastingshastigheten går ned... Lenke til kommentar
frigga Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) hehe fant ut t slutt...=) viste seg at modemet har en innebygd router som driver å sperrer portene...så enten må man disable router funksjonen eller åpne portene i modemet...er et speedtouch 510i modem... Hei! Jeg har også dette modemet. Selv om jeg forwarder portene i ruteren min, så får jeg det ikke til å fungere. Må jeg først forwarde fra modemet til ruteren, og så fra ruteren til PC'en min? (PC 1, se figur) Endret 21. september 2004 av frigga Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har Telinor adsl 2048/256 Kb/s og e laster nesten alti 240\250 fra bitttorent.bruker et program som heter BitTorrent (SHAD0W's Experimental). det er de eneste programmet som funker bra men adsl. men e måtte gjøre noe med ruteren for at det skulle funke da. hva du gjore med ruteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå