Audun B Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei, her en dag så instalerte jeg iE 6.0 på min moders data. Men det viste seg å være en engelsk versjon. Denne daten skraper bunnen av skrap. Den er fra 98 og er koblet til et modem (56.6 kbit). Det vil si at det går ikke å laste ned noen norsk versjon eller oppdatering. Hvis man ikke vil sitter der noen timer da. Men det går ikke det heller. Fordi nettet kobler ut ved gjevne mellomrom. Men nok om det. Jeg bare lurte på om det går an å få menyene og diverse annen tekst på norsk i stedet for engelsk? Ved kanskje å laste ned noen norsk språk update elns. Fant mange andre språk, men ikke norsk. Takk for alle svar. (jeg vet at det kanskje finnes noen 10 talls andre tråder med samme tema, men jeg hadde ikke tid til å søke igjenom forumet. Måtte rekke jobben. Og ting går ikke så fort med modem ) MvH Audun B Lenke til kommentar
otis Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) IE på Norsk Endret 6. juli 2004 av otis Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du hr mulighet kan du jo laste det ned hjemme hos deg selv, hos en kamerat eller på jobben, legge det på cd og installere det hos modern Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 IE på Norsk Denne linken er til en setup fil = en fil som laster ned iE 6.0 på norsk til deg. Og det må man gjøre på den daten man skal ha det på. Eller funker det ikke. Det fil si at jeg er like langt. Leter etter en språk update eller en full install fil til iE SP 6.1. Men takk for forsøket. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Feilpostet. Flyttes fra hardware -> internett og nettverk da dette ikke har noe med hardware å gjøre. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hæ? har aldri hørt om at Internet Explorer er spesifisert til en pc. tviler på at den linken der er bare får den pc`en du laster ned fila fra. den installasjons fila (både norsk og engelsk) til Internet Explorer som jeg har trykker man først på fila, så velger man at man må godta lisens og sånne ting. så laster du ned hele Internet Explorer browseren til maskina og den installeres automatisk. jeg tror også denne er på microsoft.com lykke til. det er iallefall denne måten jeg har gjort det på de siste årene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) hehe, gjør ikke det heller sim. men før brukte jeg å oppdatere IE til 6.0 i Windows 2000. er ikke helt sikker på hvorfor jeg gjør det, men det er bare sånn. bruker bare Opera ja. men husk sim. jeg sa at jeg pleide å gjøre det. Endret 7. juli 2004 av wil Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hæ? har aldri hørt om at Internet Explorer er spesifisert til en pc. tviler på at den linken der er bare får den pc`en du laster ned fila fra.den installasjons fila (både norsk og engelsk) til Internet Explorer som jeg har trykker man først på fila, så velger man at man må godta lisens og sånne ting. så laster du ned hele Internet Explorer browseren til maskina og den installeres automatisk. jeg tror også denne er på microsoft.com lykke til. det er iallefall denne måten jeg har gjort det på de siste årene. Det er denne metoden du må benytte deg av: Artikkel - Last ned IE-installasjonen Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Takker og bukker masse til HappyRay. Det funka som bare det. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå