Gimlisonofgloin Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Når jeg kjører laptopen på tv`en med svideo kabel blir det svart hvit. Har et Geforce 4 kort og lurer på om problemet er hardware eller software? Har hørt noen rykter om at man trenger en eller annen EL-dipp mellom kabel og scart?? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Sjekk først inne på skjermkort egenskapene at signalene som sendes ut ikke er NTSC men PAL. Endret 6. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vet at dette har blitt skrevet om flere ganger på forumet. Det er bare å søke litt. Mulige årsaker kan være som nevnt PAL vs. NTSC, men også at inngangen på TV-et ikke støtter utsignalet fra skjermkortet. Hvis jeg ikke husker feil er dette signalet et kompositt-signal. Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sjekk pinnene på kabelen. Jeg hadde samme problemet og det viste seg at en av pinnene var knekt. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du har nvidia-brikke så kan du laste ned tvtool og der gjør du ting enkelt som å bytte mellom kompositt og det andre signalet etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå