Lurifaksen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 I følge IE5 er følgende linje feil: <script LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript"> Nærmere bestemt hevder den at / er et ugyldig tegn. Hva skal jeg skrive i stedet for text/javascript? (er ikke det riktig da?) Er det nødvendig å spesifisere TYPE i det hele tatt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 det er vel type som er det korrekte, language er utdatert. Personlig bruker jeg begge, og holder meg til små bokstaver. IE suger på feilmeldinger, så jeg tipper problemet ligger et annet sted i scriptet. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Som enden sa, er language utdatert på grunn av type, i følge W3C. Fjern language med god samvittighet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Som enden sa, er language utdatert på grunn av type, i følge W3C. Fjern language med god samvittighet Men problemet er jo TYPE="text/javascript" som ikke fungerer! Det er slashen mellom text og javascript som er det ugyldige tegnet. Fjerner jeg slashen kommer ikke feilmeldingen. Så hva skal jeg gjøre? Skrive bare type=javascript? Jeg kan ikke se for meg at jeg er den eneste som har brukt javascript før - hva er det som er normalt å bruke? (Er jo helt umulig å lage websider som funker skikkelig i IE ) Endret 6. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå