phax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 joda visst gutten er glad i støy og varme så er SN41GV2 perfekt den. og oppgraderingsmulighetene er jo enorme. nei, skal man bygge den ultimate budsjetts spille pc er det nok ikke rom for noen shuttle, da kan han jo liksågreit kjøpe et billig hk med integrert vga og bruke et par hundre ekstra på et godt kabinett, forså og kjøpe et bedre skjermkort når han får råd. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Foreslo Shuttle fordi jeg vet hvor mye yngre drar rundt på LAN og sånnt, greit å ha noe som er lett å få med seg da, beklager så jævlig mye Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ikke så sint nå greit med shuttle, men synes bare det ikke får plass i dette budsjettet.. forresten, hvordan vet vi at det er en ung gutt som skal ha denne maskinen? selv har jeg flere søskenebarn som er mye eldre en meg selv! Endret 10. juli 2004 av phax Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 AMD Athlon XP2500+ EPoX EP-8RDAEi nForce2 TwinMOS PC3200 512MB Sapphire Radeon 9600 128MB Q-Tec Midi tower Totalt: 3350.57 Ikke det beste kabinettet, men ikke det beste budsjettet heller. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ikke så sint nå greit med shuttle, men synes bare det ikke får plass i dette budsjettet.. forresten, hvordan vet vi at det er en ung gutt som skal ha denne maskinen? selv har jeg flere søskenebarn som er mye eldre en meg selv! Du får jo kassen, PSU, hovedkort og CPU kjøler for ca 2000 Kr i en Shuttle f.eks. Det er mange fordeler med dem og nå får man kjøpt så store harddisker at det ikke er noe å suttre for at det er liten plass til sånnt inni. Det innebygde skjermkortet er ikke verdens beste, men det er jo 8XAGP så det er bare å oppgradere når han skjønner at 3500 Kr ikke gir deg den ultimate spille PC'en. Han får være så gammel han vil, men jeg ville ihvertfall anbefalt den løsningen. Å kjøpe Demobrukt utstyr er så utrolig kjipt hvis det blir no tull med det, masse klaging og lang retur tid og sånnt Blir litt grinete når forslag som er litt annerledes bare brytes rett ned med et stort NEI fra andre, beklager det Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du får jo kassen, PSU, hovedkort og CPU kjøler for ca 2000 Kr i en Shuttle f.eks. jepp og det samme vil koste deg 1000,- visst du kjøper hk, kabinett og kjøler hver for seg. 1000,- og spare er mye når det totale budsjette er 3500,- Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jaja... Jeg sprengte ihvertfall ikke budsjettet, men vet ikke hvor bra 3D kortet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå