Roark Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Lurer litt på å montere noen vifter og kanskje et vindu i kabinettet mitt, men er sånn passe lutfattig for tiden. Så at Clas Ohlson hadde en "Co/Tech" stikksag til under 200 kroner og lurte på om denne er grei nok, eller bortkastede penger? Noen som vet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Til ditt bruk duger det i masse vis. Men du kan også se på Europris eller Rema Stormarked, kanskje du finner enda billigere stikksag dær. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hvis du kun skal bruke den til litt modding, lønner det seg nesten å kjøpe ei billig sag. Men kjøp ett skikkelig sagblad. det finnes forskjellige sagblad for stål og for aluminium, så velg det som passer materialet du sager i. (sagblad for stål "tetter" seg når du sager i aluminium, slik at det blir ubrukelig etter noen cm) Lenke til kommentar
Daron Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har selv en slik stikksag... Bladet går opp og ned i en veldig stor fart.. Akkurat som på de dyre modellene Så hvis du ikke skal bruke den hver dag så holder den i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 De sleger også billige stikksager på noen Coop butikker ! Den jeg har funker bra og det er en coop sak. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Nesten alle "billigbutikker" har en stikksag til 100-lappen. Jeg kjøpte min i en "farge & interiør"(het noe sånt). Med metallblad har jeg kappet 3mm stål og aluminium, og 10mm plexi. Går som smør. Det eneste du må passe på er at den er uten pendling eller hva det heter. Kan vel som regel skru det av hvis den har det. På plantasjen kjøpte jeg plansliper og vinkelsliper til 100,- pr stk! Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Problemet med "billiga" sticksågar är att det som regel är nästan omöjligt att såga rakt med dem, utan att vingla. De duger för korta sträckor och/eller kurviga former. /Olle Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Problemet med "billiga" sticksågar är att det som regel är nästan omöjligt att såga rakt med dem, utan att vingla.De duger för korta sträckor och/eller kurviga former. /Olle Det problemet har ikke jeg hatt. I verste fall kan man legge er rett list ved siden av strekningen, som kan fungere som guide. Bare hold sagen inntil listen så blir det rett(husk å skru fast listen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå