MasterOle Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg lurte på om det var mulig og få tak i eltax hollywood med black finish her i norge ? alle netbutikkene som har hollywood har bare i cherry finish. Er det noen som har forslag til forsterker ? tenker ca 2000 viss det holder ? har sett et par men har hørt at noen forsterkere skurrer osv.. Noen som kanskje har noen ider eller meninger om hva slaks anlegg jeg burde kjøpe ? feel free to post it -mvh MasterOle- Lenke til kommentar
MasterOle Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 var dette jeg tenkte på hvorfor i pokker di ikke selger sånne i norge ? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Lada... hæ??? dei er ganske bra til den prisen der den pakka, broren min har dei med ein Yamaha reciever og eg er imponert over dei... Lenke til kommentar
MasterOle Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 spør broren din hvor han fikk di ifra eller hvor han kjøpte di ! plz vertfall så hva slaks yamaha forsterker ? modell ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå