bææææææ Skrevet 5. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 Hei jeg har nettop satt sammen en pc til kameraten min. Den bëstår av: Elitegroup Photon AF1 Deluxe hovedkort(KT600) AMD Athlon XP 2800+ 640kb 333FSB GeCube Radeon 9600XT 128MB DDR DVI/TV Seagate 120GB S-ATA 7200rpm 8 mb cache Kingston 512MB DDR 400MHz CL3 (3-4-4) Etter jeg hadde instalert Windows ME og alle drivere fungerte den i ca. 1 måned så kom denne meldingen opp i oppstarten: finner ikke system ini. start opp ved hjelp av oppstarsdiskett og skriv inn scanrec/restore Jeg prøvde med oppstarts diskett men d fungerte ikke, så jeg formaterte hardisken og instalerte windows på nytt. Men da jeg hadde instalert driverne og hadde restartet et par ganger kom meldingen opp på nytt Kameraten min er helt fra seg og maser og maser. Er det noen her som vet hvorfor denne feilen kommer? Lenke til kommentar
Rognlin Skrevet 5. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) dere må svare jeg er kameraten klarer meg ikke uten pc! Endret 5. juli 2004 av the bad reaper Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 Ingen som vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 Har du antivirus på PC`n? Det kan være virus Eller har du overklokka? Da kan en lignende beskjed komme hvis du overklokker for mye Eller så kan det være RAM`en som ikke virker. Ta ut den ene hvis du har to eller bytt med noen du kjenner. Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) for det første, Win-ME er vel det minst brukbare OS'et MS noensinne har releaset (Hilsen meg som har brukt windows siden 3.1 tia, og skyr langt unna linux) så, løp å kjøp WinXP :) Men, kjør en memtest ( MS har en bootbar Memtest cd image ett sted , google og du skal finne) ellers så reboot via en dos disk, og sjekk om fila virkelig ligger der og som andre også har foreslått, virus scanning er tingen! /Pompel Endret 6. juli 2004 av Pompel Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 Bytte OS kanskje ? Jeg har ikke akkurat så positive erfaringer med Win ME! Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 Takker for alle svar. Skal prøve å instalere XP og se om d fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå