om_ikke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Noen som har etpar linker til hastighets test av en adsl linje? Kan jeg logge meg på NGT routeren for å "se" hva slags hastighet jeg har? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kan jeg logge meg på NGT routeren for å "se" hva slags hastighet jeg har? Ja. Hvordan du kommer deg inn står det litt om på www.relativt.net (?). Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 TPTEST tester downstream og upstream mot mange forskjellige svenske servere. Funker gull - og viser 99% din aktuelle linje. Og ja, det går ann å lese hastigheten ut fra routeren. Men husk å del kbit'en på 10 med NGT, og ikke 8. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ta ned en ftp klient og last ned litt fra ftp.uninett.no, syns det funker veldig bra jeg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ta ned en ftp klient og last ned litt fra ftp.uninett.no, syns det funker veldig bra jeg. Da får man ikke testet utlinjen da. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ta ned en ftp klient og last ned litt fra ftp.uninett.no, syns det funker veldig bra jeg. Da får man ikke testet utlinjen da. Nei det er sant, bra poeng Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Man kan jo laste opp noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå