olar0701 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har et gammelt lydkort i pc `en dvs SB live player 1024. Det fungerer forsåvidt greitt, men vil det være noe å hente på å oppgradere til Creative SB Audigy LS eller tilsvarende ?? Brukes for det meste til å høre på musikk og film. Bruker Creative I-Trigue 3300 2.1 som høyttalere Antar at mye har skjedd med lydkortene siden 1999 da SB live kom på markedet, men er det ikke nevneverdig forskjell på kortene sparer jeg gjerne de 700 kr det nye kortet koster Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg merka i hvertfall stor forskjell da jeg gikk fra live 1024 kortet til audigy player kortet. Har nå planer om å kjøpe audigy2 zs, som jeg håper vil gi det ekstra puffet Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 audigy2 zs. Så bra ut det. Har vel bestemt meg for å kjøpe nytt ja. Lurer bare på hva som er det beste kjøpet? Det viktigste er musikkegenskapene. Problemet blir da at kanskje er høyttalerne for dårlige i forhold til lydkortet så da må jeg skifte høyttalere og Kanskje logitech z 2200 ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå