The Centurion Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Husker en gang å ha sett en del klipp fra XLTV hos noen. Det var bl. a. den med lyspærer i mikrobølgeovn, milkshake med gammel bil, telys i mikro, mobil i mikro og nyttårsrakett i fryseren. Er det noen av dere her som har noen av disse, og evt. hvordan kan jeg få tak i dem? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du kan få det kjøpt det på nrk sin side. http://butikken.nrk.no/butikk/product4.html Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) XLTV - Hans Bauge.mpg XLTV - Japaner mot fisk.mpg XLTV - Lyspære i microen.mpg XLTV - Popcorn.mpg XLTV - Rotte i microen.mpg XLTV - Sjekking (del 1-3).mpg XLTV - Små barn av Regnbuen (Quarten).mpg XLTV - Sprengt torsk.mpg ..er de eneste jeg har finni. Endret 6. juli 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 XLTV - Hans Bauge.mpgXLTV - Japaner mot fisk.mpg XLTV - Lyspære i microen.mpg XLTV - Popcorn.mpg XLTV - Rotte i microen.mpg XLTV - Sjekking (del 1-3).mpg XLTV - Små barn av Regnbuen (Quarten).mpg XLTV - Sprengt torsk.mpg ..er de eneste jeg har finni. Og hvor har du funnet dem? Lenke til kommentar
The Centurion Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 XLTV - Hans Bauge.mpgXLTV - Japaner mot fisk.mpg XLTV - Lyspære i microen.mpg XLTV - Popcorn.mpg XLTV - Rotte i microen.mpg XLTV - Sjekking (del 1-3).mpg XLTV - Små barn av Regnbuen (Quarten).mpg XLTV - Sprengt torsk.mpg ..er de eneste jeg har finni. Flottings! Men hvor får jeg tak i disse? Det er spesielt disse micro-klippene og diverse andre eksperimenter som er kule. Hadde det ikke vært for at en harddisk brøt sammen så hadde jeg hatt dem! (snufs ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Alle har jeg funnet på DC. Norgeshub'a Er det lov å linke til dc-hub adr? http://no.hublist.org/?p=search&country=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå