Gå til innhold

5.1 til rundt tusenlappen


Anbefalte innlegg

Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne.

 

Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1.

 

Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett:

Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail

 

Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mhm det surround anlegget jeg har te pcn er bare dritten det er et -creative inspire 5.1 5100! men det holder te å brukes te bare pc bruk litt musikk å sånt, men visst jeg ske anbefale deg anlegg te pcn te å se film å ha en skikkelig opplevelse må du ok opp i pris dessverre ;)

Endret av hauer
Lenke til kommentar

5.1 annlegg til 1000 kr er ikke ment til noe annet enn gaming og kansje litt musikk. Men visst du søker etter filmopplevelsen med å ha pc tilkoblet til tv og sett opp 5.1 rundt tven din så blir det noe dritt, jeg kjøpte et logitech 5.1 Z-ettellerannet (gidder ikke å sjekke nå)som jeg har nedgradert til 3.1 surround fordi bak høgtalerne ikke duger til noenting annet enn noen dvder, men siden jeg aldri ser DVD filmer på pcn så er det ikke noe vits.

 

Innlegg nr 100 :w00t:

Lenke til kommentar
Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne.

 

Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1.

 

Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett:

Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail

 

Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg?

 

På forhånd takk :)

Har det surround anlegge du linket til!

Helt greit hvis du ikker er kresen, mye bra lyd for pengene mener jeg :thumbup:

 

edit: leif kom

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar
Har det surround anlegge du linket til!

Helt greit hvis du ikker er kresen, mye bra lyd for pengene mener jeg :thumbup:

 

edit: leif kom

Ingen tegn til skurring, som lord_vivec9 sa?

 

finnes det noe som heter *lovelig bump*..

en bump er en bump..

 

Bump kan være både lovlige og "ulovlige". Les retningslinjene.

 

Er det noen som har forslag til 3.1 eller 2.1? (Helst 3.1).

 

Og jeg skal ikke bruke anlegget til å se film, men til spilling og musikk.

Lenke til kommentar
Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne.

 

Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1.

 

Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett:

Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail

 

Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg?

 

På forhånd takk :)

Jeg er fornøyd med de høytalerne.En god lyd for 5oo spenn :thumbup:

Det med skurring er bare noe sprøyt :mad:

Endret av Vims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...