MiSP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne. Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1. Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett: Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg? På forhånd takk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) *Lovlig bump* Ingen som har noen ideer? Prøvde på Audio-forumet på "Lyd & Bilde", men de henviste meg hertil... Endret 12. juli 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ikke inspire. Sattelitene er noe herk. Skurrer å er alt for lave i forhold til sub wooferen. Ikke kjøp den. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 er vell egentlig vanskelig og annbefale 5.1 anlegg til den prisen du nevner, som regel hvis man skal kjøpe 5.1 til 1000 spenn så får man bare dritt kanskje du heller burde se på et 2.1 anlegg? feks logitech z-2200? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) mhm det surround anlegget jeg har te pcn er bare dritten det er et -creative inspire 5.1 5100! men det holder te å brukes te bare pc bruk litt musikk å sånt, men visst jeg ske anbefale deg anlegg te pcn te å se film å ha en skikkelig opplevelse må du ok opp i pris dessverre Endret 14. juli 2004 av hauer Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 5.1 annlegg til 1000 kr er ikke ment til noe annet enn gaming og kansje litt musikk. Men visst du søker etter filmopplevelsen med å ha pc tilkoblet til tv og sett opp 5.1 rundt tven din så blir det noe dritt, jeg kjøpte et logitech 5.1 Z-ettellerannet (gidder ikke å sjekke nå)som jeg har nedgradert til 3.1 surround fordi bak høgtalerne ikke duger til noenting annet enn noen dvder, men siden jeg aldri ser DVD filmer på pcn så er det ikke noe vits. Innlegg nr 100 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 *Lovlig bump* finnes det noe som heter *lovelig bump*.. en bump er en bump.. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne. Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1. Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett: Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg? På forhånd takk Har det surround anlegge du linket til! Helt greit hvis du ikker er kresen, mye bra lyd for pengene mener jeg edit: leif kom Endret 15. juli 2004 av Kuffe Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Har det surround anlegge du linket til!Helt greit hvis du ikker er kresen, mye bra lyd for pengene mener jeg edit: leif kom Ingen tegn til skurring, som lord_vivec9 sa? finnes det noe som heter *lovelig bump*..en bump er en bump.. Bump kan være både lovlige og "ulovlige". Les retningslinjene. Er det noen som har forslag til 3.1 eller 2.1? (Helst 3.1). Og jeg skal ikke bruke anlegget til å se film, men til spilling og musikk. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 tror ikke jeg har vært borti 3.1 før..... men har logitech z-2200 (2.1) og er veldig fornøyd med dem finnes veldig mange tester derute og på de aller fleste har dem fått 9.x av 10 hardware.no har forøvrig også testet dem..... annbefales Lenke til kommentar
SeT Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Logitech Z-640 Høyttaler 5.1 5 Satelitter og Subwoofer Disse anbefaler jeg deg. Har de selv foran pcen. Skurrer ikke og gir rimelig god lyd. Jeg ble faktisk meget positivt overasket når jeg kjøpte de: Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108192&cks=SER Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 selv kommer jeg kanskje til å kjøpe dette systemet. 185 watt til under 800 kroner må da være verdt pengene? 5.1 og greier Lenke til kommentar
defzx Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 selv kommer jeg kanskje til å kjøpe dette systemet. 185 watt til under 800 kroner må da være verdt pengene? 5.1 og greier Watt er ikke alt.. Høres ut som noe billig skit, men test det du så kan vi andre se Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120913&cks=SER hercules 5.1 xps ... funker ganske bra egentlig Lenke til kommentar
Vims Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne. Jeg skal bruke det til spilling/musikk,og jeg vil helst ha 5.1. Eneste jeg har sett hittil er følgende hos komplett: Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe av dette eller andre surround-anlegg? På forhånd takk Jeg er fornøyd med de høytalerne.En god lyd for 5oo spenn Det med skurring er bare noe sprøyt Endret 22. juli 2004 av Vims Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har denne: Creative Inspire 5400 Synes den er veldig bra i forhold til pris. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) *Lovlig bump* finnes det noe som heter *lovelig bump*.. en bump er en bump.. ¤¤¤ Innhold fjernet av moderator ¤¤¤ Endret 22. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
defzx Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjøpte du settet? Skal ha 5.1 sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå