Zamoht Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Muffe: Skal skaffe meg ultra portabel til nøyaktig samme bruk som deg. Men tror du ikke 12.1" er litt lite å jobbe på? Har prøvd en 12.1" i Word (800x600), det gikk greit fordi skriften var like stor som på en 14.1", men på internett er jeg usikker... Noen som har en mening? 12" fungerer helt fint til det meste arbeid. Spesiellt hvis du har 1024x768. Sitter på en Asus S5600n nå og jeg kan ikke si annet enn at det ikke er noe problem å jobbe på den. Faktisk en fryd Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 12" fungerer helt fint til det meste arbeid. Spesiellt hvis du har 1024x768. Sitter på en Asus S5600n nå og jeg kan ikke si annet enn at det ikke er noe problem å jobbe på den. Faktisk en fryd Vel min S5600N pentium ble sendt fra Quad i dag (tror jeg), bestemte meg for 2 uker siden for en S5. Mye takket være posten din. Takk for svar uansett. Gleder meg som en unge. Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå