ccalz Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har akkurat kjøpt R9800Pro og kjører 3dmark03 å klarer ca5100pts der, det som er villt er at spill som CS og HL1(!) lagger? Alt av andre spill jeg har prøvd og for den saks skyld. Sitter med en 2,5ghz celeron og 640mb ram. Noen som har hatt lignende problem eller vet hva det kan være ?? Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ingen forslag en gang ? Lenke til kommentar
guso Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvilken skjermkort driver bruker du? Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 men når jeg hadde voodoo5 så gikk jo hvertfall cs og half life godt som laggfritt, er rart det lagger mer med r9800pro. lagger like mye uansett hvor mye jeg stiller grafikken opp eller ned.. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 bruker siste fra ati, 4.6 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 på tide å formatere da kanskje? Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ja kanskje det, er noen måneder siden men vil nødig gjøre det før jeg har prøvd alt annet. Har rensket bra opp på disken og feilskannet og defragget men sliter med å spille Lenke til kommentar
Towlie Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Di nyere Ati driverene har visst problemer med flere eldre spill (Sw kotor\jediknight \Hl1 mfl) Har selv et 9800 pro@xt og slet med det samme. Hvis du prøver noen eldre cat eller omega drivere går det nok bedre( hjalp hos meg iaf). Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Har du husket og rensket de gamle driverene? Kan være at det er det som gjør det siden det gikk fint før. Endret 5. juli 2004 av Lurre Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 skal prøve en format så ser jeg om det funker etter det, tror jeg har fått vekk det meste av de gamle driverne, takk for alle forslag Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 celeron? Har ingenting å si når han fikk fin score i 3Dmark testen uanstt og ingenting lagga der Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 skal prøve en format så ser jeg om det funker etter det, tror jeg har fått vekk det meste av de gamle driverne, takk for alle forslag Gi oss tilbake melding på hvordan det gikk! Maskinvare i profil er også greit å ha, jo mer info, jo enklere for oss å løse problemet Lenke til kommentar
mago Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ^Th0mas^ Skrevet 05/07/2004 : 22:08 QUOTE (MicrolaXx @ 05/07/2004 : 20:58) celeron? Har ingenting å si når han fikk fin score i 3Dmark testen uanstt og ingenting lagga der ____________ selfølgelig har det noe å si, da 3dmark 03 er LITE avhengig cpu/minne og MEST avhengig av gpu (og driver) for å gjøre det bra i testen sansynligt er det program som kjører i bakgrunnen og stjeler resurser (ved spilling) kjør en cpu og minne benchmark med sisoft sandra standard (last ned her--> http://www.sisoftware.co.uk/index.html?dir...x86&langx=no&a= og gi oss tilbakemelding på scoren Lenke til kommentar
Xder Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ATI PLUSS CS GO PRO! Har alltid 100fps med ett ati kort jeg Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvem formaterer får å fjerne drivere? Kjør driver cleaner du, så fjerner du gamle drivere helt!(Orker ikke finne link.. Søk på det i Google eller på www.download.com) Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du skal egentlig ikke ha noe problem på grunn av dagens drivere. Sjekk oppgavebahandling om det er noe som stjeler ressursser. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ta å bruk omegadrivere, finne til spill.funker altid Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Prøv å skifte til noe annet enn øko-utgave av prosessor. Få deg ram av lik type med lav latency, et bra hovedkort (les tester) og oppdater driverne dine. Lagger det like mye i singleplayer som i multiplayer, sier det seg selv at det er maskinen din som er fubar og trenger en oppstrammer. En liten runde med spybot eller adaware pleier også å gjøre susen, samt en liten titt med msconfig for å se om du starter opp unødvendig mye fjolleri. Tullball og fjolletasker har en tendens til å akkumuleres i registeret og spiser opp dine sårt tiltrengte cpu-sykluser. Endret 7. juli 2004 av captzalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå