Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Yes. -----Original Message----- From: Thomas E. [mailto:[email protected]] Sent: Sunday, July 04, 2004 5:10 AM To: Erik Johnson Subject: Will Counter-Strike Condition Zero ever be portet to source? Hi Erik. I guess you won`t answer this one, but I hope you do. Will CZ ever be portet into source? Thanks in advance. From Thomas. Var så mange spørsmål rundt dette på halflife2.net, så jeg sendte Valve en e-mail for å sjekke dette opp. I en anen e-mail jeg og sendte fikk jeg også bekreftet at de kommer til å adde boter med i CS Source. Endret 5. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Stilig, men jeg ser ikke helt poenget, hvis de adder bot'er i CS:S. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Stilig, men jeg ser ikke helt poenget, hvis de adder bot'er i CS:S. Hvis det ikke er noe problem for Valve å gjøre det så er det kanskje en grei måte å få opp salget på Condition Zero. Og ja, de kommer til å adde boter i vanelig CS: Source, har selv fått svar hos både Cliffe og Erik på det. Skikkelig kult at Valve tar seg tid til å svare på mail Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Makan til elendig fantasi Valve har... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Finn på noe bedre selv, da. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 blir feil å kalle det melking når det er kvalitetsprodukt som kommer ut da -ikkje medregnet med cz Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 håper virkelig ikke de deler cs:s og cz:s, håper cs source er det eneste cs source ute. hvis de deler source spillene og er det maks melking av penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå