masoval Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Har fjerna ME dritten (formaterte disken) og instalert 2K pro, men sliter noe veldig med å få farger. Etter at driveren som fulgte med kortet, som btw er et club 3D radeon 7500, er instalert får jeg bare 256 farger. Lastet ned den nyeste fra ATI, men dette førte til at win ikke ville boote i det hele tatt. Måtte fjerne instalasjonsfilen før win ville boote!!! DX 8.1 er instalert, tror jeg, den er ihvertfall lasta ned. hvordan kan jeg se om den fungerer som den skal? All hjelp mottats med takk. [ Denne Melding var redigert av: masoval på 2002-04-21 12:06 ] Lenke til kommentar
masoval Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Trenger virkelig hjelp her. Ser forresten ut som at DX 8.1 fungerer som den skal. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Skal ikke mobbe deg, men det er tross alt et ATi-kort... (Tror jeg.) Noe sånt. ATi-basert. Usjameg. Grunn til å velge nVIDIA-shit!: Tydeligvis mer stabilt enn ATi! Selv om ATi sikkert har en-eller-anna teoretisk fin funksjon eller.no... (Saklig innlegg? Næh. Flame-offer, meg? Næh.) Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Du HAR prøvd å stille maskinen til større antall farger vha høyreklikk på skrivebordet og velge Properties-> Settings og der stille den til 32bits farger ? Hvis du har det, har du sett på enhetsbehandling om det er noen uttropstegn eller andre rare ting, isåfall fiks det først... Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå