loveland Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Har et par spørsmål om lakk som topic sier: Noen som vet hvordan og hva man må kjøpe for å få iPod finish? (den hvite skinnende finishen..., er det bare hvit lakk og klarlakk oppå?) Er det noe man bør passe på for at lakken skal bli helt skinnende...? Har sprayet min skjerm med sort matt lakk, den ser helt fuc*a ut- hva har jeg gjort galt? ikkenoemedlakkågjøre: Er det farlig å demontere min gamle 19"CRT skjerm? Endret 5. juli 2004 av loveland Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Slik som dette? http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=175535&hl= Lenke til kommentar
loveland Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Er forelsket i det kabinettet men det er hvit plexi, jeg mener sånn finish som er på apple produkter... Lenke til kommentar
Fretless Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Min ipod har ikke lakk i den forstand. Den er i hvit plast med en eller to mm med klar akryl (ala plexi) på toppen. Mulig at du kan få den samme effekten ved å lakkere insiden av plexi? Endret 10. juli 2004 av Fretless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå