The_Darkness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei. jeg har en Cooler Master Aerogate II. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK som jeg har kobla til viftene, dvs 2 led vifter fra sunbeam. men jeg får ikke skrudd på hastigheten, det står bare 0000 Rpm. Hjelp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 sikker på at viftene har rpm-avleser? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 skal ikke være noe problem når jeg har akkuratt samme opplegget, aerogate 2 med to sunbeam led vifter....de går her på 2730 rpm! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 hmm.. jaja.. kansje det er noe galt med viftene mine da.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 men får du skrudd viftene helt av?? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan ikke skru viftene helt av med aerogate II. Sjekk at Viftene har 3 ledninger....rød,sort og gul. mangler de den gule kan ikke Aerogate lese av hastigheten. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 de har alle tre ledningene.. men vurderer å bytte den ut med en slik en. for da kan jeg slå av viftene, noe som er ganske greit om natten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 de har alle tre ledningene.. men vurderer å bytte den ut med en slik en. for da kan jeg slå av viftene, noe som er ganske greit om natten har en lik i sølv, anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå