eKoFiSK Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Her kan du vise fram dine beste sketchup tegninger Min tegning lagde jeg i dag.... begynte med sketchup i går hvis den ikke funker kan du se den her EDIT: Ser ikke ut som mine bilder har lyst til å virke Endret 5. juli 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fin båt Finere Romstasjon Begynte også med sketchup for et par dager siden best program Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Hvor er tegneverktøy i programmet? Jeg tror jeg har lastet ned en 10% av programmet eller noe sånt, jeg har klart å lage en strek, skifte perspektiv, og iløpet av denne tiden klikket det 3 ganger. Høyre museknappen lager noe som ser ut som en bug, men det er ikke helt godt å si hva det er Nei, dette ble for vanskelig, hvordan klarte dere å lære det? Edit, jada, jeg leste litt på sketchup siden om åssen en begynner, resultatet ser du over Endret 6. juli 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå