Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det ikke noen steder der jeg kan få 100MB gratis hjemmeside plass? Gjør ikke meg noe om det er ettpar popup reklamer eller noe for å få det... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Finner bare sånne som har 40 MB download pr dag begrensning Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 https://www.downloadhosting.com/ Gratis, m/ 1gb transfer pr.month. Riktignok begrensing på 3 eller 4 mb pr fil som lastes opp. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 tripod er også fine, de har dog bare 50mb www.tripod.lycos.co.uk tror jeg det var Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Kjipt dette da, har en fil på 80MB som jeg skulle ha lagt ut... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjipt dette da, har en fil på 80MB som jeg skulle ha lagt ut... Har du maskin som står på 24/7, kan du sette opp web eller ftp-server. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjipt dette da, har en fil på 80MB som jeg skulle ha lagt ut... Har du maskin som står på 24/7, kan du sette opp web eller ftp-server. Og om du forventer mange som skal laste ned fila, sett opp torrent Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Har bare så dårlig linje, ellers hadde det ikke vært no problem. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjipt dette da, har en fil på 80MB som jeg skulle ha lagt ut... Bruk et forum. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 på qxl.no legger noe webhoteller ut tilbud på webhotell med domene til salg billig! sjekk der, tror de koster fra 9 kr. mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå