Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er home.no nede. Jeg kommer ikke inn på ftp, eller på siden deres... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Home.no er nede, ja. Det er de forøvrig ganske ofte også. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Bare skjekk avataren min (og din) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Home.no er nede ca. annenhver dag. Liker bedre start.no sine tjenester jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Home.no er nede ca. annenhver dag. Første gangen jeg merker det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Seriøst? Var nede på fredag og deler av lørdag ihvertfall. Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har prøvd å laste opp noe der, så funker det ikke... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Mulig at jeg ikke er så utrolig aktiv der da, første gang jeg har sett avataren min gå på tryne Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 home.no er ant.vis norges værste gratishost Ikke støtte for noe slags servers-side, nedetid som faen, og like treig som bestemora mi. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er home.no nede? Ja, som regel. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Home.no er nede ca. annenhver dag. Første gangen jeg merker det Samme her faktisk.... Syntes home har hvert greit til nå jeg. Bra hastighet (får maks hastighet) og det er greit å bruke... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ha ha ha! :!: Det første jeg klarte å lese var: "Er Homo.no nede".... he he... er nok litt trøtt ja... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 home.no er ant.vis norges værste gratishost Ikke støtte for noe slags servers-side, nedetid som faen, og like treig som bestemora mi. helt enig. prøvde å laste opp noe, og så blir hele siden min sletta, ingen tilgang på ftp eller den dårlige hjemmesideeditoren idet hele tatt. ikke bruk home.no Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bare skjekk avataren min (og din) du kan uppe avatar til hw.no så dette ikke skjer tror home.no var en av de største grunnene til at dette ble tilgjenglig... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 LIker verken Home.no eller start.no jeg. på start.no så må du jo ha en index fil, jeg vil ikke ha index fil, men det ble jeg pent nødt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå