BakaBerg Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har en HP pc som ble liseset og senere kjøpt. Og jeg kommer meg ikke inn på BIOS! (del i begynnelsen) Den starter rett på windows! Er det noen annen måte å komme seg på BIOS setup? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 1. Aldri caps i topic 2. Bruk gjerne en mer beskrivende topic, f.eks. "Problemer med å komme inn i BIOS" 3. Har du forsøkt både F1, F2, F8 og Delete når du skrur på PC-en? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 For å komme inn i BIOS har jeg vært borti følgende knapper: DELETE: Mest vanlig blandt pc'er du bygger selv F10: Compaq og mest trolig også HP da Compaq er kjøpt opp av HP F1 eller F2 (husker ikke helt): Dell sikkert flere og men det er de jeg har vært borti.. Får du sett POST i det hele tatt? Har du 2 skjermkort i PC'en? (1 onboard og et AGP f.eks) Da kan du prøve å flytte skjermkabelen over til det andre skjermkortet Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm beklager med caps i topic! Å nei ikke to skjermkort. Har et agp bare. Ingen av knappene funker. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 haha...Bare en meget liten feil som var problemet mitt.. F1 virka ikke! Må kjøpe meg nytt tastatur. Så nå kommer jeg inn! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå