Gå til innhold

vits i gå over til 1.6?

Anbefalte innlegg

hei..

har ikke giddi og upgrade fra 1.5 til 1.6. grunnen til dette er fordi jeg leste en del innlegg, hvor det ikke akkurat ble sankket så mye pent om 1.6.. men er det noe vits og upgrade??

fordeler evt. ulemper?

mvh bigben!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.6:

- Det gjeldende spillet som blir brukt i alt av turneringer, cuper, osv.

- Omtrent alle seriøse og oppegående klaner spiller det

- Mye bedre pengesystem

- Mye deiligere in-game meny

- 1.5 suger

- Kommer oppdateringer som skal forbedre spillet hele tiden

- Mange småting som har kommet etter den første introduksjonen av 1.6

Konklusjonen er: 1.5 suger.

Lenke til kommentar

sosohal er det mulig? Hvorfor suger 1.5 da? Forklar, ikke bare si at 1.5 suger. Blir litt forbanna på folk som deg! Mange seriøse claner som spiller 1.5, trenger ikke spille 1.6 for å vere en seriøs clan"!!!. Konklusjonen er_: Du er latterlig!

Lenke til kommentar
sosohal er det mulig? Hvorfor suger 1.5 da? Forklar, ikke bare si at 1.5 suger. Blir litt forbanna på folk som deg! Mange seriøse claner som spiller 1.5, trenger ikke spille 1.6 for å vere en seriøs clan"!!!. Konklusjonen er_: Du er latterlig!

1.Når ble det opp til deg å bestemme om folk er latterlige eller ikke?

2. 1.6 spilles av alle de store ligaene/cupene/mesterskapene.(Med unntak av WCG som spiller CZ.)

3.Bare fordi steam har hatt en del problemer betyr ikke det at 1.6 er dårlig.

4.1.6 har langt færre bugs enn 1.5.

Lenke til kommentar

Har jeg ikke sagt hvorfor? Om du ikke skjønner det at om jeg ramser opp hva som er bedre med 1.6, ramser jeg samtidig opp hva som er dårlig med 1.5.

Btw, hvorfor har du så mange rare tegn i innlegget ditt? Anførselstegn før (tre) utropstegn, understrek før kolon, osv.

Lenke til kommentar

det kommer vel an på din definisjon av serøs awp.

hvis du vil videre til cuper, turneringer, og andre seriøse lan events, kommer alle de til å bruke 1.6(noe som seriøse klaner gjør).

pluss at clanbase klaner spiller bare 1.6 etter det jeg har skjønt.

og seriøse klaner er gjerne med på slike events og ladders for å lage et navn for seg selv.

så du kan ikke være så innmari seriøs hvis du bare har 1.5.

mange bugs som er i 1.5 har blitt fikset i 1.6, og 1.6 har flere våpen, som også er bra.

won kommer også etter valve sine utsagn til å bli lagt ned denne sommeren, så da kan man ikke spille 1.5 lenger.

alt i alt kan man like godt bare bytte til 1.6 og si hadet bra til 1.5.

Lenke til kommentar

Nevn en serriøs klan som spiller 1.5.

Sier du NFS så knekker jeg sammen.

Lenke til kommentar
Spillet CS 1.6 er kanskje bedre enn 1.5, men se på programmet 1.6 kommer med! Steam! Det er det som gjør at mange fortsatt spiller 1.5!

Ja, spill 1.5 til det slutter å funke online!

Det eneste problemet med steam nå for tiden er at det kan være litt vanskelig å få lastet ned den nyeste patchen i peak-tidene.

Lenke til kommentar

Aldri hatt problemer med Steam som jeg ikke har greid å fikse selv. Forrige gang fikk jeg ikke logga på, men det var fordi jeg hadde innstallert en herpa versjon som kom ut helt i starten. Lasta ned nye fra steampowered, og vips, så funka det. Har heller ikke hatt problemer med updates siden 1.6 var helt nytt, og alle ville update osv.

Steam er bra. Det gir deg konstante oppdateringer som hele tiden forbedrer spillet.

Lenke til kommentar

Har også kun hatt et problem med steam og det var i går kveld, men det var pga. uppdate og du kan jo nesten ikke forvente at serverene skal klare å gi en uppdate til alle som spiller CS på en gang. Prøvde igjen etter en times tid og da funket det fett :D

Lenke til kommentar
Spillet CS 1.6 er kanskje bedre enn 1.5, men se på programmet 1.6 kommer med! Steam! Det er det som gjør at mange fortsatt spiller 1.5!

Ja, spill 1.5 til det slutter å funke online!

Altså, man får fortsatt 1.6 non-steam :roll:

Jeg vet det, men alle svarer "Søk i Google", og jeg finner ingen. :(

Edit: Hvis jeg finner, er det bare not authorized. Send heller mail. [email protected]

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...