Gå til innhold

brukte skjermer til 550,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sorry.. tokk ikke dette som reklame men som å si i fra til dere om billige skjermer.. hva med den posten hvor elkjop solgte billige hardisker da.. det var jo reklame i så fall.. *report*

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

At du selv rapporterer, gjør at du unngår en advarsel. Men jeg har fjernet advarselen. Én gang til, og du får advarsel uansett.

Den tråden du refererer til med elkjøp reklame, vet jeg ikke noe om. Men hvis det var en El-kjøp ansatt som la den inn på forumet, og den ble rapportert, har vedkommende fått en advarsel.

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
At du selv rapporterer, gjør at du unngår en advarsel. Men jeg har fjernet advarselen. Én gang til, og du får advarsel uansett.

Den tråden du refererer til med elkjøp reklame, vet jeg ikke noe om. Men hvis det var en El-kjøp ansatt som la den inn på forumet, og den ble rapportert, har vedkommende fått en advarsel.

Denne tråden stenges.

Hmm... Har merka mer og mer i det siste at moderatorer sier slikt, men det skjer ingen ting mer tråden. Er forumet litt ødelagt, eller det bare en glipp?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg en brukt Sony TRINITRON 19" med maks oppløsning på 1600x1200 og med maks 120hz på 1024x768 til bare 50kr på Hydro der moren min jobber :w00t:

den slår jeg.. jeg fikk min hitachi 19" med max oppløsning på 1600x1200 gratis fra jobben til mor..

Lenke til kommentar

Hva med 21" 150 Hz 1600*12000 CAD skjerm? Gratis? ;)

Jeg vant :tease:

(kjente en arkitekt som skulle bytte skjerm)

men problemet er at den skal ha en haug md plugger og drit for skjermsignalene, og overgangskabelen jeg kjøpte var av litt dårlig kvalitet, så bildet blir rosa og sånn innimellom, men da er d bare å sparke litt på kabelen :p

Har bestilt ny kabel fra komplett nå da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...