Hottentott Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg bare lurte. Er denne PSU'EN noe å ha på??? PSU digger den Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke denne: http://www.northq.com/products/powersupply/nq4001.html Den koster 200,- kr mindre enn den du så på hos komplett, sammenligner du der er det ingen forskjeller. Men se på northQ sine sider Har tenkt meg 4001'en Lenke til kommentar
cowai Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har den selv og den er bra. Anbefaler den! Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke denne: http://www.northq.com/products/powersupply/nq4001.html Den koster 200,- kr mindre enn den du så på hos komplett, sammenligner du der er det ingen forskjeller. Men se på northQ sine sider Har tenkt meg 4001'en jeg vil ha 4001SE fordi den har cable sleeving.. Vil ha det mest mulig ryddig så det blir mye luftstrømming Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 då kan du jo bruga 50 kr på å sleeva det sjøl? sjekk microplex så spare du 150 kr Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 då kan du jo bruga 50 kr på å sleeva det sjøl? sjekk microplex så spare du 150 kr Må tenke litt på frakt og da.... Du sparer jo ikke ei krone når du må betale frakt og da.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 då kan du jo bruga 50 kr på å sleeva det sjøl? sjekk microplex så spare du 150 kr Må tenke litt på frakt og da.... Du sparer jo ikke ei krone når du må betale frakt og da.. bestill med noen venner Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) hva med denne? har den selv og nyter den.. den er lydløs og har kabelstrømper og ett fett design Endret 7. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Kolberg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har nettopp satt NorthQ NQ-4001 inn i maskina til dama, den er ikke så lydløs som den lover, men er brukbar hvis du tåler litt. HD'ene bråker nok mere. Selv skal jeg installere en SilenX 400W (www.silenx.com). Håvard Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg kan få den Northq en din hvis du vil Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har nå bestilt den samme NorthQ 4001 PSU'en det ble diskutert her fra Komplett, men like etter pakken ble sendt fikk jeg høre den hadde noe lav effekt (selv kan jeg ikke noe om PSU'er). Argumentet var at på 12V hadde den bare 15A, mens 25A er minste anbefalte fra entusiaster for skikkelig stabilitet. PSU'en var beregnet brukt sammen med en Athlon 64 2800+ prosessor, èn harddisk og et GeForce Ti4200. Har jeg kjøpt feil PSU nå, eller vil det gå greit? Strømforsyningen var ca 375,- så det er ikke allverden, og jeg skal nok få solgt den uten problemer til noen andre med mindre behov, men i mellomtiden ville det være greit om jeg i det minste fikk prøve den nye maskina mi... <=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå