wichtom Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) heisann. er ikke så inne idem nye skjermkorta fra radeon. men, jeg gidder ikke vente til x800xt kommer så skal kjøpe pro nå. men hvilket, det er det store spørsmålet. håper på raske svar. *sitter* i handlevogna nå. på forhånd takk. er det noe jeg må tenke på?? ang pipelines og slikt?? Endret 5. juli 2004 av wichtom Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Kjøp Powercolor's Radeon X800 Pro vivo fra Pcutstyr.no... Dei har det på lager, og det kan flashes til X800 XT PE lett visstnok! Får mitt på onsdag eller torsdag regner jeg med.. Endret 5. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 takk for raskt svar. skal sjekke med dem nå.. sitter og brenner inne med litt cash som må brukes. og vist det kan flashes til xt oxo.. så er jo det bra. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvorfor kjøpe pro, når man kan kjøpe xt.... 2500 kr for pro og 3200 for xt i usa. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) http://techbargains.pricegrabber.com/searc...arch=100-435210 http://geek.pricegrabber.com/search_getpro...795/promo_id=16 Endret 5. juli 2004 av cowai Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) og 6 ukers leveringstid??? og dem sender sikkert ikke world wide heller. og garanti og levering blir sikkert ikke noe mindre komplisert. ikke var den derre xt`n på lager heller. Endret 5. juli 2004 av wichtom Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Spiller ingen rolle hvilken produsent som har laga kortet, fordi det er samme kort uansett. Forskjellen er for det meste hva som medfølger i lag med kortet. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 der var powercolour kjøpt fra pcutstyr.. gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå