Gå til innhold

18 år (beta)

Anbefalte innlegg

Om dette er blitt besvart før er jeg lei for det, har akkurat kommet tilbake fra ferie.

Vet ikke åssen det er med deg, men vi andre kan lese alle innlegga i tråden, også de som er skrevet mens vi ikke er logga på.

JayHeM den der var veldig unødvendig.:mad:

Jeg håper du skjønte hva jeg faktisk mente.

Hvis du ikke gjorde det, send meg en pm så skal jeg forklare for deg vettu ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg var dum nok til å søke med familiens stygge gamle pc, i steden for min splitter nye pc som funker som den skal...

:cry:

men de må jo også ta noen med litt mindre hardware...

:roll:

Du var faktisk heldig, fordi blizzard vil helst ha en del folk med gamle pc'er for å se hvor godt de kan spille dette spillet (lagg, OS osv..)

;)

Ikke nødvendigvis... som allerede sagt vil de ha variasjon, og det er ikke sikkert at han får være beta tester bare fordi det er en crappy pc. Dessuten vil han jo bli tvunget til å spille på den crappye pc'n. :roll:

Lenke til kommentar
jeg var dum nok til å søke med familiens stygge gamle pc, i steden for min splitter nye pc som funker som den skal...

:cry:

men de må jo også ta noen med litt mindre hardware...

:roll:

Du var faktisk heldig, fordi blizzard vil helst ha en del folk med gamle pc'er for å se hvor godt de kan spille dette spillet (lagg, OS osv..)

;)

Ikke nødvendigvis... som allerede sagt vil de ha variasjon, og det er ikke sikkert at han får være beta tester bare fordi det er en crappy pc. Dessuten vil han jo bli tvunget til å spille på den crappye pc'n. :roll:

How are beta testers chosen?

Beta testers are chosen according to their system specs, location, and other factors. Qualified beta testers will be mostly selected at random. Our goal is to have a good variety of system types and locations to best test compatibility.

De med crappy pc har større sjangs, for det er vanskeligere å spille for dem mot de som har det aller nyeste innen pc.

Hvordan skal ha bli tvunget til å spille på den crappyen pc en? :roll:

Lenke til kommentar

Beta testers are chosen according to their system specs, location, and other factors. Qualified beta testers will be mostly selected at random. Our goal is to have a good variety of system types and locations to best test compatibility.

Hvordan får du dette til å bety at de med dårlig PC har større sjangse?? Du vet hva random betyr?

Lenke til kommentar

Hvordan får du dette til å bety at de med dårlig PC har større sjangse?? Du vet hva random betyr?

Når de plukker ut betatestere vil de ha så så mange med forskjellig hardware.

Nå til dags har de fleste nyere PC'er, det vil si at de med gamlere PC'er er en mindre gruppe.

Derfor vil det også si at en større prosentandel av de med gamlere PC'er vil bli tatt ut.

Endret av Silverthorn
Lenke til kommentar

Når de plukker ut betatestere vil de ha så så mange med forskjellig hardware.

Nå til dags har de fleste nyere PC'er, det vil si at de med gamlere PC'er er en mindre gruppe.

Derfor vil det også si at en større prosentandel av de med gamlere PC'er vil bli tatt ut.

Er jo grenser for hvor gamle PCer de skal ha med. Tror det er nokså jevnt fordelt mellom la oss si 800 mhz som sikkert er rundt det dårligste man kan spille WoW med og de nyeste 2ghz osv...

Men hvis det er som du påstår at det er mye færre med eldre PCer vil jeg tro at Blizzard plukker ut færre av de også. Er jo tross alt viktigst å teste grundig med den type PCer som flest kommer til å spille spillet med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...