Blib Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg kunne selv velge prosessor, lydkort, minne og annet. Var det mer å stille på? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei, SKJERP DERE FOLKENS! Dere skal fylle ut den hardware'en dere faktisk har! Jeg synes ikke at folk skal dikte opp hardware eller alder eller erfaringer som ikke er riktige. I lengden er det bare oss spillere det kan gå utover fordi dere ødelegger sjansene for at Blizzard får utviklet et stort spill basert på en korrekt beta-test! Blib: Du som er moderator burde tross alt oppmuntre folk til å være ærlige når de skal fylle ut et slikt skjema, ikke sant? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg har fått mail fra dem, er det trygt å hive seg på dette eller, En må jo gi fra seg en del opplysninger. Jeg har fryktelig lyst!! Svar haster! Endret 6. juli 2004 av guttorm Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er blitt plukka ut, er det trygt å hive seg på dette eller, En må jo gi fra seg en del opplysninger. Jeg har fryktelig lyst!! Svar haster! Ja, det er trygt! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hehe, skulle hatt athlon 64 i maskina nå, darn at jeg ikke bestilte den da, men en 2500+ @ 2400 MHZ duger vell det også. Virka mer som en markedsundersøkelse en en registrering da, jaja... Ubi og blizzard er snart de eneste spillprodusentene jeg liker, EA lager jo kvantitet fremfor kvalitet. Er det slik at alle som får tak i linken kan registrere seg eller? men meninga er liksom at dei som er registrerte hos blizzard fra før skal få sjangsen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ja, det er trygt! Avtaren din dro seriøsiteten din i tvil hos meg Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Hehe, skulle hatt athlon 64 i maskina nå, darn at jeg ikke bestilte den da, men en 2500+ @ 2400 MHZ duger vell det også. Virka mer som en markedsundersøkelse en en registrering da, jaja... Ubi og blizzard er snart de eneste spillprodusentene jeg liker, EA lager jo kvantitet fremfor kvalitet. Er det slik at alle som får tak i linken kan registrere seg eller? men meninga er liksom at dei som er registrerte hos blizzard fra før skal få sjangsen? tror du har missforstått noe vesentlig, det at du har registrert deg betyr ikke at du er med i betaen. Alle som registrerer seg er med i "trekningen" om hvem som får betateste. Endret 6. juli 2004 av eMPea Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hehe, skulle hatt athlon 64 i maskina nå, darn at jeg ikke bestilte den da, men en 2500+ @ 2400 MHZ duger vell det også. Virka mer som en markedsundersøkelse en en registrering da, jaja... Ubi og blizzard er snart de eneste spillprodusentene jeg liker, EA lager jo kvantitet fremfor kvalitet. Er det slik at alle som får tak i linken kan registrere seg eller? men meninga er liksom at dei som er registrerte hos blizzard fra før skal få sjangsen? tror du har missforstått noe vesentlig, det at du har registrert deg betyr ikke at du er med i betaen. Alle som registrerer seg er med i "trekningen" om hvem som får betateste. Er klar over det, jeg mener bare om alle har mulighet til å melde seg på til trekningen? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er klar over det, jeg mener bare om alle har mulighet til å melde seg på til trekningen? Ja, alle kan være med Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg registrerte meg, gikk helt fint det. (15år) Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 er vel en grunn til at dem har 18år å. feks du kan få en email med masse vansklige ord som du ikke skjønner osv. pluss at en 15åring opplever spillet på en annen måte enn en 18åring. (er 16 og kunne tenkt meg å skrevet meg på jeg å ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) er vel en grunn til at dem har 18år å.feks du kan få en email med masse vansklige ord som du ikke skjønner osv. pluss at en 15åring opplever spillet på en annen måte enn en 18åring. (er 16 og kunne tenkt meg å skrevet meg på jeg å ) Kost deg under en stein i det siste? Sånn jeg ser det er den eneste forskjellen på sekstenåringer og attenåringer nå for tida hva slags motoriserte kjøretøyer de farter rundt på. Du kan godt registrere deg som 16-åring. Endret 6. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 er vel en grunn til at dem har 18år å.feks du kan få en email med masse vansklige ord som du ikke skjønner osv. pluss at en 15åring opplever spillet på en annen måte enn en 18åring. (er 16 og kunne tenkt meg å skrevet meg på jeg å ) Kost deg under en stein i det siste? Sånn jeg ser det er den eneste forskjellen på sekstenåringer og attenåringer nå for tida hva slags motoriserte kjøretøyer de farter rundt på. Du kan godt registrere deg som 16-åring. Var nok et snev av ironi i det innlegget hans da Det skulle ikke forundre meg om grunnen til at det er 18 års grense er at en skal være myndig i forbinnelse med rettsaker osv. De tenker nok litt andeledes der borte, man blir jo saksøkt for den minste ting. Samt at de ønsker personene som prøver det virkelig gir tilbakemeldinger om feil og mangler og ikke bare spiller(for all del, dette kunne også en 15 åring gjort). Jeg tror gjennomsnittet er mer seiøst desto eldre man er(gjelder selfølgelig ikke alle) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 er vel en grunn til at dem har 18år å.feks du kan få en email med masse vansklige ord som du ikke skjønner osv. pluss at en 15åring opplever spillet på en annen måte enn en 18åring. (er 16 og kunne tenkt meg å skrevet meg på jeg å ) Kost deg under en stein i det siste? Sånn jeg ser det er den eneste forskjellen på sekstenåringer og attenåringer nå for tida hva slags motoriserte kjøretøyer de farter rundt på. Du kan godt registrere deg som 16-åring. Det er stor forskjell på en 16 og en 18åring, Mentalt, en 16åring har mye letter for og la seg rive med av ting , mens en 18åring har litt mer erfaring og greier og dy seg mye mer. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 DAMN.. har så lyst til å melde meg på... er dette trygt? jeg mener, jeg må jo oppgi adresse å postnummber å hele pakke... Her kommer et dumt spm... jeg ANTAR jeg får betaen på en cd i posten ?? men da kommer spm.. må jeg betale FRAKT i saff ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 DAMN.. har så lyst til å melde meg på... er dette trygt? jeg mener, jeg må jo oppgi adresse å postnummber å hele pakke... Her kommer et dumt spm... jeg ANTAR jeg får betaen på en cd i posten ?? men da kommer spm.. må jeg betale FRAKT i saff ? Du får en link til hvor du kan laste ned betaen. Det er nok helt trygt! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan *kanskje* velge å motta den i posten, men vanlig prosedyre er å laste den ned. Og ja, det er helt trygt. Det er Blizzard vi snakker om Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Du kan *kanskje* velge å motta den i posten, men vanlig prosedyre er å laste den ned. Og ja, det er helt trygt. Det er Blizzard vi snakker om ok..... har så faans lyst ... Ok jeg gjør det.. trenger jeg å skirve inn tingene korrekt eller? hva gjorde dere ? EDIT: hvis jeg blir en av de heldige som får.. får jeg post i posten ? eller.. får jeg post fra dem i det hele tatt ? Endret 7. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du får en e-post fra dem regner jeg med. Jeg har ihvertfall registrert meg, skrev inn alle opplysninger med korrekt informasjon. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Nå er det gjort Håper jeg blir en av de heldige.. selv om jeg har spillt warcraft3 bare i ca 1 time lol men world of warcraft ser virkelig lovende ut! EDIT: opps.. glemte å skrive inn hus nummer lool.. håper ikke det har så mye å gjøre EDIT2: Er det noen som vet Når de heldige blir trukket ut ? Endret 7. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå