Atomet Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det står på betaen at man må være 18 år for å søke, men jeg er 15. Kan jeg bare skrive at jeg er 18, for jeg gidder ikke å mase på foreldrene mine om å lese en stor avtale. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du sier bare at du får lov mm. du vet at foreldrene dine ikke gir deg lov til og spille.. Vær ærlig, varer lengst:) Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ja erlighet varer lengst. Må man være 18 år så må man være 18 år. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg så at man måtte skrive adresse også så da bruker jeg bare faren min sitt navn. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg sa bare at jeg er 18 Håper ikke det blir noe problem... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Bare si at dere er 15 vel og lat som om foreldrene leser? De sjekker jo selfølgelig ikke sånt. Lyg om alt dere vil, bare ikke epost-adressen Og hvis dere lurte, nei, jeg er 18 år og skrev alt korrekt Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Da var jeg meldt på som beta-tester til WoW. Gleder meg skikkelig hvis jeg skulle være så heldig å bli plukket ut! Har aldri spilt et MMORPG før, men jeg elsker spillene til Blizzard så dette er ekstremt spennende for meg. Skal jeg først prøve at MMORPG så vil jeg prøve Blizzard sitt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 vel, jeg "fikk lov" av foreldrene mine. men det koster ikke penger for betaen vel? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hehe, det som irriterer meg er at det sikkert sitter evig mange løgnhalser og krysser av på MMORPGs de ikke har spilt etc:) Blir vansklig og skille fra oss som faktisk har spilt evig mange MMORPG's, og de som bare lyver for og bli med:) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå er jo det sånn at wow skal kunne spilles av alle. Så det er godt mulig blizzard ser etter folk uten erfaring med MMORPG's. NEI!, det kommer opp "The page cannot be displayed" når jeg trykker done på step 5, men det står jo at jeg er ferdig. Har det noe å si? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, ser ut som du ALDRI kommer til å vinne... Må bare si WoW Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Så det er godt mulig blizzard ser etter folk uten erfaring med MMORPG's Hvis du leser det som står på Blizzard's sider så ER de ute etter testere i alle aldre, erfaringer, forskjellige land, hardware, internett-tilgang osv osv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du virkelig vil bli med velger du at du har en PC med helt syke spesifikasjoner, hardware fra månen og tastatur fra mars, skjermkort som ingen andre har og den slags Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du leser det som står på Blizzard's sider så ER de ute etter testere i alle aldre, erfaringer, forskjellige land, hardware, internett-tilgang osv osv. Joda, men de kan jo ikke bare ha folk med erfaring. De har jo sagt at det skal kunne spilles av alle, så da er det vell naturlig at de tar med noen som ikke har spilt før? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg meldte på faren min, men min e post adresse. siden jeg bare er 17 år Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du virkelig vil bli med velger du at du har en PC med helt syke spesifikasjoner, hardware fra månen og tastatur fra mars, skjermkort som ingen andre har og den slags hehe:) Det går ikke ann, den sjekker selv:p Men hardwaren min holder håper jeg:) Hvertfall disken ^^ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Meldte på meg selv, ikke noe problem. Er 16. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du virkelig vil bli med velger du at du har en PC med helt syke spesifikasjoner, hardware fra månen og tastatur fra mars, skjermkort som ingen andre har og den slags Tror ikke det hjelper om du velger det sykeste hardwaren som er. For Blizzard vil jo teste spillet på pcer med alt fra dårlig hardware og med de med bra hardware. Så er vel samme hva du tar, bare du ikke tar under minimumskravene som sto Lenke til kommentar
Treat Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 velg hardware få andre har men som er over kravene, de vil ha forkjelig hardware og teste på Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 velg hardware få andre har men som er over kravene, de vil ha forkjelig hardware og teste på Du kan ikke velge, det blir automatisk fylt inn i nettleseren. Jeg tror ikke du kan endre på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå