bozoc Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 når jeg ska slå av pc så helt i sluten så kommer det at: nå kan du slå av maskinen. hvordan kan jeg velge at den slår seg helt av utn at jeg må trøkke på knappen???? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Gå inn i skjerminstillinger, velg skjermbeskytter, trykk på strøm, vrlg avansert, under der det står "Når jeg trykker datamaskinens Av/på-knapp:" Velger du "Slå av" Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 nei du må aktivere støtte for avansert strømstyring (APM) Start--> kontrollpanel--> skjerm--> skjermbeskytter--> Strøm Innpå der et eller annet sted har du et alternativ for å aktivere APM (advanced power management) Aktiver det og trykk bruk og ok... Nå kan du prøve å slå av maskinen Lenke til kommentar
kim Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg vil tro det er snakk om maskinen? Gamle maskiner har ikke støtte for det.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) det spørs hvor gammel den er... Min gamle PIII 500 MHz hadde akkurat det problemet som er beskrevet her... måtte gjøre som jeg beskrev over her hver gang jeg formaterte... for at den skulle skru seg av av seg selv Endret 5. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå