atsjoo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Etter jeg formaterte pc-en nå nylig har jeg ikke hatt mulighet til å spille av videofiler med XviD-komprimering.. Har prøvd flere forskjellige XviD-versjoner og "codec-packs", men ingenting hjelper. Det som skjer når jeg prøver å spille av videofila er at det popper opp ei feilmelding om at "Windows media player has encountered an unknown error". Har prøvd med flere andre videoavspillere også (winamp 5, Divx-player, BSplayer), men de klarer det ei. Mvh. Anders Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du kan prøve å laste ned ffdshow eller en annen mediaspiller som heter videolan. Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Last ned et program som heter gspot. Der kan du sjekke om du har alle codecer som trengs for å spille av den filen. Kan være du mangler en lyd-codec eller noe. Good luck Lenke til kommentar
Randar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Last ned et program som heter gspot.Der kan du sjekke om du har alle codecer som trengs for å spille av den filen. Kan være du mangler en lyd-codec eller noe. Good luck Har hatt samme problem selv. Filmen passerte alle tester Gspot gjennomførte men likevell klikket avviseren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå