Gå til innhold

hjelp meg med mafia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med det noen av de andre sier, billøpet er da ikk så vanskelig :ermm:

Klarte det på et par forsøk første gangen jeg spilte, og når jeg for ikke så lenge siden prøvde spillet igjen, klarte jeg det på første forsøk.

Må bare ta det med ro i svingene og prøve å presse motstanderene ut av veien :devil:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Den bilkjøringa på banen var jo genial, men slet litt jeg også før jeg lærte meg hvordan det skulle gjøres...

Når man kjører der så gjelder bare en regel; i svinger svinger man, på flata trår man inn gassen(ikke noen mellomting, da snurrer bare bilen rundt).

For mitt vedkommende var ikke problemet å komme først i mål, men å komme i mål i det hele tatt. Er det å fullføre eller å komme først du sliter med bozoc?

Lenke til kommentar

Brukte selv sikkert 10-15 forsøk på denne banen. Var neimen ikke lett. Men det skjedde det samme for meg som med "M@R7!N", jeg tok til og med igjen noen av de som lå på siste plass :p

Hele trikset med banen er å holde tunga rett i munnen og å bremse ned på riktig steder. Ellers, full fart!

Lenke til kommentar

hehe.... må dere slutte å sutre, det var da ikke så vanskelig.

Jeg klarte det på 3 forsøk.

Et lite tips: I en av banens første svinger (en 180-graders sving) er det faktisk mulig og kjøre over gresset og dermed komme forran alle førerne.

Trenger ikke noe koder hvis du bruker "gress-trikset" :)

Lykke til!

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

OT: er det noen som spiller mafia lengere ? det er jo et GENIALT spill :w00t:

GLEDER meg til Mafia 2 ! :thumbup:

Ontopic: Nå si at jeg sleit MASSE jeg å.. men nå noen ca 6 måneder senere prøvde jeg igjen. da klarte jeg de på 2 forsøk.. det er bare å kunne banen å vet når man skal bremse osv :)

Lenke til kommentar

Jeg sleit skikkelig med det løpet husker jeg. Men jeg fant på nettet løsningen, for min del ihvertfall. Jeg spillte med tastene, så da måtte jeg inn i oppsettet og sette tastaturet på enten progresivt eller analogt. Jeg vet det høres rart ut, men det var noe sånt. Sjekk inne på keyboard oppsettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
OT: er det noen som spiller mafia lengere ? det er jo et GENIALT spill :w00t:

GLEDER meg til Mafia 2 ! :thumbup:

Hmm, mafia 2? har det kommet noen utgivelses datoer ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...