bozoc Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg klarer ikke bil racet på mafia er det noen andre metoder... er det noen som har silver eller noen gammle spill som dem ikke brukke?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Installer nyeste patch til spillet, en av fiksene i patchen er faktisk å gjøre racet enklere. Bortsett fra det er det ingen triks som lar deg komme forbi racet på en enkel måte, man må bare prøve og prøve. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Første Gangen prøvde jeg rundt 100 ganger sikkert men det ble lettere når jeg prøvde senere Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det racet er faktisk ikke så veldig vanskelig hvis du bare konsentrerer deg om å holde deg på veien. Etter en 5-6 forøk så kan du banen såpass godt att nedbremsing sitter som ett skudd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Når jeg først klarte banen hadde jeg faktisk nesten tatt igjen han som lå på siste plass med en runde. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Enig med det noen av de andre sier, billøpet er da ikk så vanskelig Klarte det på et par forsøk første gangen jeg spilte, og når jeg for ikke så lenge siden prøvde spillet igjen, klarte jeg det på første forsøk. Må bare ta det med ro i svingene og prøve å presse motstanderene ut av veien Endret 5. juli 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Den bilkjøringa på banen var jo genial, men slet litt jeg også før jeg lærte meg hvordan det skulle gjøres... Når man kjører der så gjelder bare en regel; i svinger svinger man, på flata trår man inn gassen(ikke noen mellomting, da snurrer bare bilen rundt). For mitt vedkommende var ikke problemet å komme først i mål, men å komme i mål i det hele tatt. Er det å fullføre eller å komme først du sliter med bozoc? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Brukte selv sikkert 10-15 forsøk på denne banen. Var neimen ikke lett. Men det skjedde det samme for meg som med "M@R7!N", jeg tok til og med igjen noen av de som lå på siste plass Hele trikset med banen er å holde tunga rett i munnen og å bremse ned på riktig steder. Ellers, full fart! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 eller ta snarveien over den stengte veien, for så å stoppe ved det store skiltet og trykke på "change car" knappen.. bilkjøringa var det kjedeligste med hele mafia spillet... vil jeg kjøre bil løp så spiller jeg eksempelvis nfs. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 kan jo bruke en kode eller noe da, eller laste ned en save med alle opdragene fulført. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det bilracet var vanskelig. Husker jeg slet veldig. Måtte til slutt kjøpe meg gamepad. Da greide jeg det til slutt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 heheheh eg kjenner noen som ødelagde spacen på tastature på det racet i Mafia Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hehe.... må dere slutte å sutre, det var da ikke så vanskelig. Jeg klarte det på 3 forsøk. Et lite tips: I en av banens første svinger (en 180-graders sving) er det faktisk mulig og kjøre over gresset og dermed komme forran alle førerne. Trenger ikke noe koder hvis du bruker "gress-trikset" Lykke til! Mvh. Erik Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 OT: er det noen som spiller mafia lengere ? det er jo et GENIALT spill GLEDER meg til Mafia 2 ! Ontopic: Nå si at jeg sleit MASSE jeg å.. men nå noen ca 6 måneder senere prøvde jeg igjen. da klarte jeg de på 2 forsøk.. det er bare å kunne banen å vet når man skal bremse osv Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg sleit skikkelig med det løpet husker jeg. Men jeg fant på nettet løsningen, for min del ihvertfall. Jeg spillte med tastene, så da måtte jeg inn i oppsettet og sette tastaturet på enten progresivt eller analogt. Jeg vet det høres rart ut, men det var noe sånt. Sjekk inne på keyboard oppsettet. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg klarte også billøpet uten mye problemer. Som de over meg sier er det bare å bremse på de riktige plassene. Ikke full gass hele tiden. Ellers tror jeg du kan laste ned en savegame på Mafia-nettsidene. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det racet var jo kjempe lett syns jeg. Klarte på første forsøk med normal vansklighetsgrad. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er vel ikke uten grunn de gjordet billøped lettere via en patch. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 bare sett på easy da er det kjempe lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 OT: er det noen som spiller mafia lengere ? det er jo et GENIALT spill GLEDER meg til Mafia 2 ! Hmm, mafia 2? har det kommet noen utgivelses datoer ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå