sinatra Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 fant ikke noen bedre plass å poste denne, så whiner her hvor kan jeg finne en dugende the rock theme polifonisk ringetone til min nye n7610? har gitt opp å lete selv, så den som finner den blir dagens helt Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Noe sånt Du leter etter eller? Skal det være .mid tone? Er jeg dagens helt??!! Nei, det er Thor Hushovd PS: sykt enkelt google søk. therock.mid og du har den Endret 5. juli 2004 av mack_ Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 wooohoo. Så er bare det store spørsmålet: hvordan får jeg den over på mobilen? er ikke HELT inne i hvordan den fungerer enda Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hvilken mobil har du? Har du datakabel/IR-adapter/bluetoothadapter? hvis ikke må du vel kjøpe ringetonen fra inpoc ellerno tull. Kan evt sendes som MMS da Sorry Det sto jo at du hadde 7610..GAH..Bruk kabelen som Eulogy sier Endret 5. juli 2004 av mack_ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det fulgte med usb kabel til 7610. Bruk den til å overføre ringetonen inn på telefonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå