Margarus Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hei jeg har en 30cm UV blacklight Katode som alti har fungert (den er forholdsvis ny) så etter at jeg skulle montere denne katoden etter en opprydning i kabinette. ¨så slo jeg på strøm til katoden da blinka den akurat som den hadde drålig kontakt. så gnista d i den plast klossen ledningen kommer inn i på katoden det luktet svidd å etter dette så fungerer den ikke nor jeg setter strøm på den så begynner det å brenne. jeg lurer på om det er mulig å sende mail t microplex å høre om det er mulig å få tilsendt en ny likedan katode? det er vell en form for garanti ? det kunne jo gott gale det der vis katoden hadde begynt å brenne viss jeg ike var der. for de som lurer : ja jeg har inverter å har ikke kobla katodene på direkte strøm fra psu.. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 pluggene på de katodene kan være litt dårlig kontakt med noen ganger. Send en mail/ring microplex så vil jeg tro at du får ordnet opp, men hjelper lite å spørre om det her... Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det som har skjed tenker jeg er at en av pluss ledereane til katoden har løsnet å kortsluttet inni der *skjed med meg før* og det er jo 1000volt så det er ikke rart at det begynte å brenne :O Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 jepp takker for hurtig svar det va rikke meningen om å spør om ny katode her oycob. men jeg ville bare forsikre meg om at det var ikke bare meg som dette har skjedd med!. men anyways eg sende klage mail til microplex . da har jeg fott svar på det jeg lurte på så da kan denne posten stenges... Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du kan nok dra mer ut av denne situasjonen enn bare enn katode Si at du saksøker dem hvis du ikke får et vannkjlingssett, men er ikke sikker på om det er sunbeam eller microplex som har skylden, tror det er sunbeam. Men hvorfor satt du på strømmen igjen etter at det hadde begynt å røyke og du så at den var ødelagt?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) ikke lenger kald katode :!: Endret 5. juli 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Akkurat det sammer skjedde med min katode, det brant hull i ledningen helt inne ves den klossen ledningen stikker inn i ! Når jeg røska ut katdoen brant jeg meg som faen ledniongen var sinnsykt varm... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Link. Skrev et langt innlegg der. Orker ikke gjøre det igjen Endret 5. juli 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ok, så da har altså dette skjedd flere ganger med forskjellige brukere. Mao. er slike katoder livsfarlige uten tilsyn Får gå over til "LED-rør" hvis man setter pris på huset man bor i. Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 virket tøfft gnistret det fælt og smalt eller? Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ikke lenger kald katode :!: lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå