Snorre Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 kan noen gi meg en link eller forklare litt nøye hva som skal til for å koble seg til internett (bredbånd) med gamecube? Skal kansje gå til innkjøp av gamecube noe som er svært avhengig om jeg må ha en masse dyre ting. takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror ikke det går an å koble seg opp mot nettet med GC. Nintendo tok livet av de planene... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Ifølge elkjøp skal det gå ann. Liten og snerten spillmaskin med mulighet til å koble til modem eller en egen bredbånds tilknytning (ekstrautstyr). http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...roductpage_text Les selv på denne internett siden. Men hva er ekstra utstyr? Endret 5. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror ikke det går an å koble seg opp mot nettet med GC. Nintendo tok livet av de planene... Det går helt fint, både netshop og Spiderman selger adapter for å koble GameCube opp mot nettet. Du trenger bare en adapter og en router/switch å koble den til. Eller du kan kjøpe Linksys hos Netshop, som er trådløs Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bare sjekk i din lokale Elkjøp-forhandler. Regner med at du finner en sånn adapter i hyllene der. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Problemet er egentlig ikke å koble seg opp eller å skaffe utstyr til det, problemet er heller å få tak i spill som faktisk har nettspill... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Problemet er egentlig ikke å koble seg opp eller å skaffe utstyr til det, problemet er heller å få tak i spill som faktisk har nettspill... Mario Kart, 1080 Avalance og Kirby AirRide er vel ikke akkurat av de spillene som er vanskeligst å få tak i.. www.teamxlink.co.uk Så bruker man bare det progget for å spille. MYE bedre enn Warppipe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Så er det snakket om sånne her programmer som Warp Pipe og et annet jeg ikke husker hva heter. Hvordan fungerer det? Og må du ha sånne programmer for å koble gamecuben til internett eller holder det med et adapter? På forhånd takk Endret 6. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå