Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Har gått igjennom dette spillet en gang før, tenkte at jeg skulle gjøre det en gang til.

Det jeg faktisk lurer på anngående dette spillet er; hvorfor er det mulig å dra til den romstasjonen som sirkulerer rundt Yavin?? Hva skjer på den? Det har jeg egentlig aldri helt forstått... :(

Edit: Feil

Endret av alfabanan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en feature som kun finnes på PC-versjonen og ble lagt til som en ekstrashop. Så bruk noen tusen der og fly videre :)

Jaja, jeg har jo PC versjonen, og trådstarteren har jo sikkert det han også, siden han postet denne tråden i "Diskuter...PC" kolonnen!

Men du sier altså at det ikke er mulig å gjøre mer enn å kjøpe ting der?

Phew! da gikk jeg ikke glipp av noe! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Heh, det med PC-greiene var bare ekstrainfo da, syntes slikt er interresant jeg å vite. Kanskje trådstarter ville det også? :)

Og siden jeg vet at det skal finnes en ny butikk på PC-versjonen som de andre ikke har, og at den rundt Yavin er den eneste som passer til beskrivelsen, er jeg rimlig sikker ja. Men så er det disse "brutene" der oppe da, hvis jeg ikke husker feil, som plager shopkeeperen litt. Men jeg lette en stund der oppe uten å finne noe annet å gjøre enn handle :)

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at hvis du besøker den stasjonen på forskjellige steder i storyen har den forskjellige superobjects (noen megakrystaller til lightsabre f.eks.).

De er ikke der samtidig. Kan visst få en quest hos shopkeepern også hvis du besøker stasjonen på riktig tidspunkt.

Lenke til kommentar

Hadde håpet at man kunne dratt ned til en av de månene som sirkulerer rundt den store rød planeten. For å så besøke et av templene Exar Khun bygde. Hehe!

Men, da får jeg vel bare dra innom der litt sånn hele tiden da. For å se om det er noen quest der, eller eventuelle überkrystaller. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...