Gå til innhold

Fiksing av software trøbbel på Samsung E700

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg denne mobilen. Er nesten litt forelska i den. Men så får jeg høre alt det utrolig negative om softwaren. Så det jeg lurte på var om hvis jeg kjøper den kan dette bli fikset på senere? Hører at folk driver å antyder dette men kanskje jeg misforstår. Slik at man kan levere den inn og så er disse manglene fikset eller blir Samsung E 700 aldri no bedre enn de eksemplarene som er i butikken nå?

Folk på forumet har snakka om noe "filmware" eller no sånt. Har dette no med saken å gjøre.

Jeg vil bruke alle disse funksjonene som mobilen innhar regner jeg med. Jeg hadde satt pris på rask respons. Har mistet min gamle Nokia 3510 og sitter her uten mobil nå. Blir gal :cry: Så jeg skal kjøpe meg mobil i morra. Håper bare E700 er rette valget. TVI TVI :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok sannt at e700 ikke er særlig vellykket software messig. Og ifølge meg er det nok en av de verre telefonene på dagens marked. At den er så dyr som den er hjelper heller ikke noe særlig med tanke på hvor "negativ" omtale den får og faktisk fortjener.

Jeg vet ærlig talt ikke om det har eller vil komme noen fw oppgradering til e700.

-

Jeg ville nok helst ha valgt en annen telefon som er enklere i bruk og uten alle de plagsomme "feilene". Avhengig av hva du trenger, og har råd til så ville jeg nok be deg ta en titt på en av disse istedenfor e700:

-Nokia 6230.

-Nokia 7610.

-Siemens C65.

-Siemens CX65.

-Siemens M65.

-Siemens SX1.

-Sony Ericsson K700i.

Lenke til kommentar

Nå er jo samsung E700 etter min mening en av markeds peneste telefoner, og også en av de med minst reklamasjoner på. at SW'en er dårlig har jeg ikke hørt så veldig mye om, men hvis det stemmer er det fullt mulig å levere den til oppgradering senere - dette går på garantien...

Lenke til kommentar

Hvilke software problemer er det dere snakker om? Har eid telefonen i snart 1 måned uten å kommer over noen problemer. Skal være enig i at telefonen i har verdens beste software (design på menyer og hvor diverse funksjoner ligger) men det er noen man venner seg til.

Har eid en del telefoner opp gjennom tiden, meste parten var Nokia. Samsung E700 og Nokia 5110 er de telefonen jeg har vært 100% fornøyd med! Også er den jo som quackyo sier: Markedets peneste telefon!

Remerser: Når det gjelder FW oppdateringer så anbefaler jeg det og se på denne linken og bla deg ned til E700 før du sier at det ikke finnes oppdateringer til denne telefonen..

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...