clickclick Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Viser til dagens test av Coolpix 5200 på http://www.akamera.dk/art.php?artikkelid=8508 Sitat fra testen: "Kamerahuset er designet i sølv-glinsende plastik, uden at det af den grund virker billigt eller skrøbeligt." Rettelse: Både Coolpix 5200 og 4200 har hus i aluminium noe som faktisk er et viktig argument for dette kameraet! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hm, har fått Coolpix 5200 til test jeg også. Hvis dette er aluminium, er dette den mest plastaktige aluminiumen jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
clickclick Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Dette huset er i aluminium Les her Kjenn først på et 4100, 3200 eller 2200 og så på 4200 eller 5200 og du kjenner lett forskjellen på alu og plast.. Endret 6. juli 2004 av clickclick Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nå har jeg sjekket. Ja, kamerahuset er i aluminium. Deksler til minnekort mv. er i plast, men det er det vanlige på kameraer i metall. Stativfestet er også i plast. Aluminiumen "ser ut" som plast, særlig bakfra der knappene er med på å gi et lite eksklusivt utseende. Strengt talt kan det diskuteres hva som er "best" av plast og aluminium. Uansett er det feil skrevet i testen. Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hej Fejlen er nu rettet. Takker for tippet og beklager. Mvh Jens Hansen Akamera.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå