Gå til innhold

Hva mener dere om designet?


Anbefalte innlegg

Satt meg ned med photoshop for å designe en side for en jeg kjenner. Har bare lagret hele siden som en .jpg fil og satt den i en tabell (Hyyyyl), vet jeg burde bruke divs og css og det har jeg tenkt å gjøre når alt jeg klart. Lurte bare på hva dere mener om designet?.......Det som står der er selvf. bare bull og i tillegg er siden ganske stor, skal kutte den ned.

Hillerenhus

 

Da er det bare å fyre løs, regner med det er ting som kan bedres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK:

- Det ble litt krasj med det orangsje bak husene i di firkantene

- bugg.jpg Likte ikke den der...

- Den grå boksen rundt menyen ser ut som den bare har blitt plasert helt tilfeldig, prøv å gjør den så lang at det er plass til menyvalgene og ikke noen annen ledig plass.

 

Ellers syns jeg det var ganske bra :)

Lenke til kommentar

Hopp! Skal ta å fikse bort den sorte streken nede samt korte ned den grå linja oppe. Når det gjelder den oransje bakgrunnen til husene synes jeg det passer ganske bra, jeg har prøvd med andre fargekombinasjoner men mener at denne er den beste. Ikke så værst med blå bakgrunn heller men da blir det litt for kjedelig. Får tenke litt på det......Ellers takk for svar :)

Lenke til kommentar

Schmell!

Enig i at teksten kan forbedres, men selve bildet skal være slik, jeg lagret det i "high detail" i PS og mistet ikke mye kval. Problemet er jo også filstørrelsen, må prøve å ikke komme for høyt. Men når det gjelder teksten så ser jeg at jeg muligens bytter ut fonten når jeg skal programmere siden, blir sikkert en Verdana.

Lenke til kommentar

Skal fikse på den svarte streken der nede. Har ikke fått gjort noe enda for jeg jobber 08-20 så litt dårlig med tid. Kommer sikkert tilbake når arbeidet med å lage sida starter, ikke brukt så mye divs og css før.

Uansett må jeg takke for all tilbakemld. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...