bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ikke steng tråden før problemet er fikset da hvertfall..... Den fungerer ikke nå heller...... Kan ikke kontakte ad1.hardware.no bla bla får jeg opp nå og siste fra forum kommer ikke opp før ad1.hardware.no er funnet.... Ganske irriterende.... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 får samme problemet jeg å jeg bruker Firefox da Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg bruker Mozilla... Får ikke kontakt med ad1.hardware.no Prøvde med IE nå og... det funka heller ikke.... så noe er riv ruskende galt med reklameserveren til hardware.no ja... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Er det fikset permanent nå da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det fikset permanent nå da? ingenting blir fikset permanent noengang, ting er fikset inntil det blir problematisk igjen og forhåpentligvis slipper vi det.. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ingenting blir fikset permanent noengang, ting er fikset inntil det blir problematisk igjen og forhåpentligvis slipper vi det.. Konge svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Konge svar Men akk så riktig. Gudene vet hvor mange ganger den servern har trynet de siste dagene... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Konge svar Men akk så riktig. Gudene vet hvor mange ganger den servern har trynet de siste dagene... så koble den vekk fra forumet da...*hint hint* Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Nå sliter den igjen.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå sliter den igjen.... Yupp!! (Litt slitsomt med den feilmeldingsboksen hele tiden) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Får feilmelding hvert 10. sekund Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 VELDIG irriterende! Sitter med Opera 7.51 her, og får opp tre stk forskjellige kan ikke finne ad1.hardwareblablabla hver gang jeg går inn på en ny side på forumet Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vi er klar over det, og spammer drift via nødnummerne deres. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vi er klar over det, og spammer drift via nødnummerne deres. :!: Godt å høre! Lenke til kommentar
Noty Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Konge svar Men akk så riktig. Gudene vet hvor mange ganger den servern har trynet de siste dagene... Anbefaler komentaren til årets gullkorn (hvis det er noen slik kåring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå