Apoc_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Jeg og en kompis sitter og diskuterer hvordan man lager kondomer. Jeg har en liten teori om at det er mange dildoer på et samlebånd så er det en maskin som surrer smeltet gummi rundt disse. Når gummien er stivnet påfører de glidemiddel, så er det en maskin som tar tak nederst i kondomen og ruller den opp. Noen som har andre teorier eller vet det sikkert? Endret 5. juli 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du har nesten rett http://www.sagami-gomu.co.jp/en/latex/how.html Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kan ikkea akkurat se for meg at de bruker DILDOER, men noe må jo forme kondomene.. så noen former må de jo bruke. Forresten så er det sæddrepende middel på innsiden av de fleste kondomer.. så den prosessen hadde du glemt Og glidemiddel på utsiden.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 må vell være sånn som du sier eller kanskje små asiatiske menn som heller smeltet gummi over lille mannen sine og former den etter den Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 må vell være sånn som du sier eller kanskje små asiatiske menn som heller smeltet gummi over lille mannen sine og former den etter den *Ta seg til skrittet og pip "au"* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Uff regnfrakk/paraply er det verste jeg vet! Skjønner godt at mange dropper den og heller lever litt risky.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Uff regnfrakk/paraply er det verste jeg vet! Skjønner godt at mange dropper den og heller lever litt risky.. Ja, det er jo tross alt mye viktigere med god sex enn å passe på at man ikke blir smittet, eventuelt smitter andre. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ja, det er jo tross alt mye viktigere med god sex enn å passe på at man ikke blir smittet, eventuelt smitter andre. Kanskje jeg har litt sløv holdning, men å bruke kondom ser jeg på samme måte som alle de paranoide 50-60åringene som tror pcene deres tar kvelden om man ikke legger inn virusscan på pcen i samme øyeblikk man pakker den ut.. Er uansett i ett langvarig forhold så er ikke så nøye egentlig.. EDIT: dette ble litt off-topic.. Endret 6. juli 2004 av lperik Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ja, det er jo tross alt mye viktigere med god sex enn å passe på at man ikke blir smittet, eventuelt smitter andre. Kanskje jeg har litt sløv holdning, men å bruke kondom ser jeg på samme måte som alle de paranoide 50-60åringene som tror pcene deres tar kvelden om man ikke legger inn virusscan på pcen i samme øyeblikk man pakker den ut.. Er uansett i ett langvarig forhold så er ikke så nøye egentlig.. EDIT: dette ble litt off-topic.. Hvorfor tror du Afrika har så høy prosent av HIV/Aids ? Skulle likt å høre deg om du satt med HIV og angret.. Å sammenligne en dødssykdom med datavirus, ja det er jo genialt.. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Uff regnfrakk/paraply er det verste jeg vet! Skjønner godt at mange dropper den og heller lever litt risky.. ooooh..... tuff guy... :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ta det rolig nå, lperik har driti seg ut, la oss holde oss til topic. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Uff regnfrakk/paraply er det verste jeg vet! Skjønner godt at mange dropper den og heller lever litt risky.. Ser ikke noe galt i droppe den hvis du er i fast forhold. Men ellers deltar du i spredning av kjønnssykdommer. Det er faktisk noen av dem som smitter uten å gi symptomer. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Driti seg ut? må vel være mulig å ikke nødvendigvis mene som alle andre uten å drite seg ut da Endret 6. juli 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Driti seg ut? må vel være mulig å ikke nødvendigvis mene som alle andre uten å drite seg ut da Greit, var kanskje litt sterkt, men når man gir uttrykk for at god sex er viktigere enn å tenke på smittefaren kan man ikke ha tenkt særlig gjennom hva man selv har sagt. Dette er typisk noe jeg kunne ha sagt, bare fyrer av en setning uten å tenke noe videre på det, men med nærmere ettertanke kommer man kanskje på at det man har sagt er feil, helt motsatt av hva man egentlig ville ha det til, ergo man ha dummet seg litt ut. Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Etter nærmere ettertante. -Slettet- BRUKT KONDOM!!! Endret 12. juli 2004 av chil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå