Doc_Chronic Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Vet ikke om dette er rett forum for dette, men jeg prøver meg. Vi har Telenor adsl, der vi deler tilkoblingen til flere pc'er ved hjelp av en router. Jeg og bror min spiller CS:CZ på nettet, men det som irreterer oss er att vi ikke kan spille på samme serveren, når en av oss er tilkoblet og den andre prøver og joine så klarer den ikke opprette tilkoblingen til serveren. Har dette noe å gjøre med at vi har samme "adresse"? I så tilfelle er det mulig å fixe dette? Lenke til kommentar
glennb Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har dere samme Steam-Account da? Altså.. Samme CD-key. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Prøv å bruke forskjellige porter, noen routere er kresne på at ikke to stk kan spille/sende data mot samme ip på samme port (selv om jeg selv aldri har opplevd detee) Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Vi har 2 forskjellige steam kontoer og 2 forskjellige cd-keyer. Hvordan bruker man forskjellige porter? Vi klarer å spille samtidig, men ikke på samme server.... Er n00b på akuratt dette... Endret 5. juli 2004 av AcIdica Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har vært borti samme problemet selv. Problemet lå i routeren. Vi gjorde det ganske enkelt og kjøpte ny router som ikke hadde dette problemet. Noe mer spesifikt kan jeg dessverre ikke si Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 serveren dere prøver å koble til ser den EKSTERNE ip adressen til routeren, og jeg er derfor temlig sikker på at den ikke vil godkjenne TO LIKE ip adresser som prøver å koble seg til et spill, og blokerer derfor den ene. Tror nok det kan være vanskelig å fikse dette Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Når jeg tenker meg om, så har jeg da vært på lan og spilt på eksterne servere. Rot litt rundt i innstillingene til routeren. Er vel noe i det Moltrez sier. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 min ruter er orntlig N00b! mange internett-sider den blokerer, å jeg kan ikke fikse dette på instillingene til rutern. naboen kjøpte samme ruter, å jeg satt den opp med samme instillninger, men de kan gå på de spesielle nettstedene! Noen rutere er bare n00b..! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Usaklige innlegg klarer vi oss uten. Anyway, de fleste _seriøse_ cs/cz/online-servere tillater bare èn spiller pr. ip. Dette for å forhindre ghosting. Dog kan det være et routerproblem, men det kan også være ovennevnte - du vil uansett støte på sistnevnte. Endret 5. juli 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå