RolfOve Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Når den blir ødelagt. punktum. Jeg har hatt 4 mobiler i mitt liv, derav en ny pga. reklamasjonsak. Jeg kjøper aldri mobiler over 2000 kr. Endret 5. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) hvorfor ikke legge litt mer penger i en telefon, så får du noe skikkelig noe a? Endret 5. juli 2004 av orangeSPV Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 en ny mobil pr måned skjønner jeg ikke helt vitsen med. 1 ny pr år er mer enn nok.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke legge litt mer penger i en telefon, så får du noe skikkelig noe a? Det er ikke alle som trenger mobiler til over 2000, en mobil kan være "skikkelig" uten å være dyr. Synes dette emnet er blitt veldig offtopic Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke legge litt mer penger i en telefon, så får du noe skikkelig noe a? er ikke alle som trenger det! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Noen mener det, noen andre ikke Uansett så handler ikke tråden om hvilke mobiler som gir deg mest for pengene eller at dyre mobiler er best. Hold deg til topic trådstarter.... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Bytter mobil som oftest hvert halvår. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Noen mener det, noen andre ikke Uansett så handler ikke tråden om hvilke mobiler som gir deg mest for pengene eller at dyre mobiler er best. Hold deg til topic trådstarter.... Jeg holder meg til topic, jeg bare kommenterte en bruker med sine "erfaringer".. er ikke det lov heller nå? Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hvert 2. år hvordan mobil har du nå da, og hvor lenge siden er det du skiftet sist? Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 han har bestilt sx1 som du kanskjer ser Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke legge litt mer penger i en telefon, så får du noe skikkelig noe a? er ikke alle som trenger det! Nja. Holder meg til kvalitet: - Philips Diga <-- den holdt LENGE. fikk ny! - Nokia 3210 <-- den ble knust - Nokia 3330 <-- den jeg reklamerte på (ikke særlig god kvalitet) Det er mulig jeg bruker mer penger på min neste mobil, men er lite interrisert i netcom eller telenor abbonement. Synest de er så dyre i forhold til chess o.l. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 han har bestilt sx1 som du kanskjer ser åja:P hehe... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg bytter telefon når det er noen andre på skolen min som får den samme. jeg må ha en telefon som ingen andre har. hadde 3650 for 1 år sida men bytta til 3660 for noen måneder sida fordi noen andre jeg kjenner fikk 3650. skal kjøpe meg 6630 når den kommer........... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Off-topic (burde vært lagt i "søppel") samt at emnet har blitt diskutert tidligere. Slike poster vil stenges og flyttes fra mobiltelefonforumet uavhengig av hvor godt diskusjonen er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg