Gå til innhold

Hvor ofte skifter du mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Som topic sier; hvor ofte skifter du mobil telefon sånn circa`?

Er du teknofanatiker og må ha det nyeste hele tiden, eller klarer du deg med din gamle mobiltelefon i flere år?

Jeg skifter mobil sånn circa; 1 gang i mnd. :blush:

...noen andre som er som meg her eller? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde min Nokia 3330 i nesten tre år så kjøpte jeg meg Nokia 3650(min første fargeskjerm mobil) den hadde jeg i nesten 5mnd.Nå har jeg en SE T610 som er tre uker gammel.Kommer vel til å skifte om 6-12mnd om ikke den blir ødelagt før den tid.Vil se om det kommer noe kult på markedet før jeg skifter.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt uendelig med penger hadde jeg hatt den nyeste mobilen på markede, men det er da ikke slik.. Skifter kanskje 1 gang i året! :w00t:

jah uendelig med penger hadde vært heeelt ok;) men man trenger jo ikke å ha det, man bare bytter ofte, så ikke tapet blir for stort dah :D

Lenke til kommentar
Hadde min Nokia 3330 i nesten tre år så kjøpte jeg meg Nokia 3650(min første fargeskjerm mobil) den hadde jeg i nesten 5mnd.Nå har jeg en SE T610 som er tre uker gammel.Kommer vel til å skifte om 6-12mnd om ikke den blir ødelagt før den tid.Vil se om det kommer noe kult på markedet før jeg skifter.

Det er jo veldig mye kult på markedet nå da, men kommer jo utrolig mye nytt til høsten da;) tror jeg skal vente med å kjøpe ny mob. til da ;)

Lenke til kommentar
Har vi ikke hatt et lignende emne for litt siden? Eller begynner det kanskje å bli en stund siden? :p

Jeg pleier ihvertfall å bytte ca en gang i året..

som om vi bryr oss om dine meninger.. du er jo en jente :p

jenter har også meninger vettu... "kjekken"!

Lenke til kommentar
Har vi ikke hatt et lignende emne for litt siden? Eller begynner det kanskje å bli en stund siden? :p

haha "kjekken".. vet jo det.. det var liksom ironi :yes:

Lenke til kommentar

haha "kjekken".. vet jo det.. det var liksom ironi :yes:

hehe, tulla jeg også da, men tror dette er lixom litt off topic da.. :ermm:

Lenke til kommentar

:nei:

Håper det var ironi.. :ermm:

.. Var nok det.. eller så er det noe av det dummeste jeg har lest :dontgetit:

"scoOt"??? hæhæ lættis....neida.. det var ironi selvfølgelig.. kjeda meg bare litt hehehe... men hvis det evt. ville bli det dummeste du hadde lest, så er du enten ung og uerfaren i livet, ELLER veldig fløtepus mot jenter =D hehe :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...