jsol Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har eit problem, har akkurat satt i eit nytt skjermkort. når eg slår på maskina kan eg gå inn i biosen og alt det der. men eg kjem ikkje til bootscreen. berre ein svart skjerm med ein blinkande strek oppe til venstre. Kva kan problemet vere? Hovudkort: Aopen AX4b-533 Skjermkort: Ati radeon9600xt 256mb CPU: p4 2,4ghz Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det ingen som har vert borte i dette her? Kan det være at hovudkortet kun støtter 2 og 4X AGP, mens skjermkortet har 2,4 og 8X AGP port? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Er det ingen som har vert borte i dette her? Kan det være at hovudkortet kun støtter 2 og 4X AGP, mens skjermkortet har 2,4 og 8X AGP port? Det skulle ikke ha noe å si. Man kan kjøre kort som støtter 8x, på hovedkort som kun støtter 4x Gjorde det selv en periode. Men jeg må si at jeg ikke vet hva problemet ditt er. Eller, hvilket OS kjører du? Jeg hadde et lignede problem i Suse, bare at der kom bootscreenen, men den ble da svart og hadde en hvit strek i det venstre hjørne. Hvis du kjører Linux, prøv alt + <> eller alt +f1-7 Endret 5. juli 2004 av Mixel Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 nei vi har testa i både win2k og xp :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå