surfin atari Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har en Eizo L557 17" LCD, jeg har hatt vel et snaut års tid. I det siste har jeg merket meg at det kommer en lav tikkelyd etter at jeg har skrudd den av. Denne lyden fortsetter over lang tid selv om jeg tar ut stikken! Vet ikke hvor lenge enda, men ihvertfall over natta. Noen idé om hva det kan være? Er litt redd for at det kan være et tegn på at noe kjipt holder på å skje med skjermen Takk for hjelp Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 håper du ikke har fått den arabiske modellen. Det kan ende stygt Neida. Dette er en feil på skjermen. T akontakt med webshop så ordner det seg Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tikkende lyd,, det hørtest litt rart ut, jeg tror det har med strømmen å gjøre! har selv L557! knall skjerm Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 sikkert en bombe.... #BANG# ring kundeservice.,. Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Øyvind Dahle: Du mener at tikkende lyd er reklamasjonsrett? Det er ikke så irriterende. Dersom dette ikke er en indikator på at noe kommer til å smelle snart (dårlig vits) vil jeg gjerne slippe alt styret med å levere den inn og få ny.. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hadde ca samme problemet med en Viewsonic 19", grunnen var feil paa spenninga i omraadet der jeg budde. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Feil på nettspenninga? Hadde det skjedd hos meg hadde nok det elselskapet fått så øregangene svidde.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå